اسحاق جهانگیری به خوزستان سفر می کند
اسحاق جهانگیری به خوزستان سفر می کند

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور روز شنبه یازدهم بهمن برای افتتاح چند طرح عمرانی، بررسی مسایل و مشکلات و پیگیری طرح‌های در دست اجرای خوزستان به این استان سفر می‌کند. به گزارش کاوش اخبار جهانگیری در این سفر دو روزه علاوه بر افتتاح چندین طرح زیرساختی و خدماتی نظیر سالن مسافری فرودگاه آبادان و […]

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور روز شنبه یازدهم بهمن برای افتتاح چند طرح عمرانی، بررسی مسایل و مشکلات و پیگیری طرح‌های در دست اجرای خوزستان به این استان سفر می‌کند.

به گزارش کاوش اخبار جهانگیری در این سفر دو روزه علاوه بر افتتاح چندین طرح زیرساختی و خدماتی نظیر سالن مسافری فرودگاه آبادان و کارخانه تولید مواد شیمیایی (پرشین کلر) شوشتر، در مراسم آغاز عملیات اجرایی بازسازی واحد‌های آسیب دیده از سیل در بندر امام خمینی (ره) شرکت خواهد کرد.

بازدید از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری احیای زمین‌های کشاورزی در شهرستان حمیدیه، دیدار با نخبگان، هنرمندان، فعالان اقتصادی و نمایندگان تشکل‌های مدنی و نیز حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های معاون اول رییس جمهور در این سفر است.

وزیر جهاد کشاورزی، مدیرعامل آبفای کشور، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و چند تن از معاونان وزرا، معاون اول رییس جمهور را در این سفر همراهی خواهند کرد.