راست آزمایی روند ارایه تسهیلات کرونایی در بانک‌های خوزستان
راست آزمایی روند ارایه تسهیلات کرونایی در بانک‌های خوزستان

استاندار خوزستان با اشاره به وجود نارضایتی‌ پیرامون روند ارایه تسهیلات کرونایی در استان گفت: هیاتی را در معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان موظف به راستی آزمایی چگونگی ارایه تسهیلات کرونایی کرده‌ام و این مساله را به شکل دقیق بررسی می‌کند.

به گزارش کاوش اخبار، غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در حاشیه چهارمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ششمین کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری خوزستان بیان کرد: گلایه‌هایی در رابطه با ارایه تسهیلات کرونایی از بانک‌های استان اعلام شده بود که گزارش دادند برخی بانک‌ها در این زمینه سختگیرانه عمل می‌کنند و متناسب با تسهیلات و کاری که دولت مجوز آن را داده عمل نکرده‌اند لذا سهم خوزستان در این زمینه کم است.

وی افزود: از سوی دیگر بانک‌ها، دلیل کم بودن سهم خوزستان را در زمینه پرداخت تسهیلات کرونایی نبود متقاضی و نبود علاقمندی متقاضیان به دریافت این تسهیلات اعلام کرده‌اند.

استاندار خوزستان ادامه داد: با توجه به این ادعاها دستور تشکیل یک تیم به منظور راستی آزمایی این مساله داده شد و در صورت هرگونه قصور از سوی بانک‌ها به طور قطع برخورد لازم با آنها صورت می‌گیرد.

شریعتی در ادامه با اشاره به وضعیت پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاوتی در خوزستان بیان کرد: این پروژه‌ها باید تا پایان سال به پایان برسند هر چند به دلیل تغییر قیمت‌ها پیشرفت‌ آنها با کندی روبه رو شد که این مساله در دستور کار و بررسی شد و تصمیم لازم برای پیشرفت در روند به بهره‌برداری رسیدن پروژه ها گرفته شد.

وی گفت: بنا شد پروژه‌هایی که روند اجرایی آنها خوب است مورد حمایت قرار گیرند و در وقت معین تعیین تکلیف شده و به سرانجام برسند.

استاندار خوزستان افزود: روند تخصیص اعتبارت روستایی نیز در خوزستان مورد قبول است و بانک‌های استان در این زمینه خوب عمل کرده‌اند.