چگونگی کارکرد ادارات و فعالیت اصناف در خوزستان در هفته پیش رو
چگونگی کارکرد ادارات و فعالیت اصناف در خوزستان در هفته پیش رو

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان گفت: براساس شیوه نامه‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا از روز شنبه ۱۴ دی ماه جاری محدودیت‌های کرونایی برای سراسر استان و ادارات مطابق با وضعیت زرد اعمال می‌شود.

به گزارش کاوش اخبار، رضا نجاتی روز جمعه اظهار داشت: در حال حاضر استان خوزستان در شرایط زرد کرونا قرار دارد و اهواز که اوایل هفته گذشته وضعیت نارنجی داشت نیز به شرایط زرد تبدیل شد.
وی افزود: در سراسر استان از روز شنبه ۲ سوم کارمندان ادارات باید در محل کار حاضر شوند، اما ادارات و نهادهایی که خدمات آن‌ها ضروری است باید به صورت صد در صد فعال باشند.
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان بیان کرد: ساعت کار ادارات در شهرستان اهواز از هشت صبح تا ۱۳:۳۰ و در دیگر شهرستان‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ است.
وی گفت: مشاغل گروه یک، ۲ و سه در سراسر استان می‌توانند فعالیت داشته باشند و تردد همچنان از ساعت ۲۱ تا چهار صبح ممنوع است علاوه بر این تردد خودروهای پلاک بومی به خارج از اهواز و ورود پلاک‌های غیر بومی به اهواز نیز با محدودیت رو به رو است.
نجاتی بیان کرد: شرایط و وضعیت زرد امروز در استان به معنی پایان بیماری نیست بلکه با هر اهمال و غفلتی استان به سرعت به وضعیت قرمز تبدیل می‌شود لذا از مردم می‌خواهیم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جدیت به خرج دهند.
وی با تاکید بر استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در دورهمی‌ها و تجمعات گفت: مراسم عروسی و ترحیم همچنان ممنوع است و سعی شود که افراد خودشان در مراسم‌ و مکان‌های شلوغ قرار نگیرند و دوری کنند.
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در فصل زمستان قرار داریم و سرما می‌تواند روی این بیماری تاثیرگذار باشد لازم است که مراقبت بیشتری داشته باشند و از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند.
وی تاکید کرد: هشدار جدی ما به مردم این است که بیماری تمام نشده بلکه کاهش یافته است و در واقع ویروس همچنان در کمین است وهر جا که ما کوتاهی کنیم ما را غافلگیر می کند.