اعلام جزئیات جدید محدودیت های کرونایی در خوزستان
اعلام جزئیات جدید محدودیت های کرونایی در خوزستان

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از تمدید محدودیت های کرونایی تا شنبه هفته آینده (۶ دی ماه) خبر داد.

به گزارش کاوش اخبار؛ رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان از ادامه محدودیت های کرونایی تا روز شنبه هفته آینده (۶ دی ماه) در شهرهای مختلف استان خبر داد.
بر این اساس محدودیت ها در شهرستان های اهواز، آبادان و بهبهان مطابق با شرایط نارنجی و سایر شهرستان ها مطابق با شرایط زرد اعمال میشوند.
بنابراین تا روز شنبه هفته آینده (۶ دی ماه) ساعت اداری در شهرستان اهواز از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ و در سایر شهرستان ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ محاسبه میشود همچنین در شهرستان‌های نارنجی، مشاغل گروه‌های یک و ۲ مجاز به فعالیت هستند اما مشاغل گروه ۳ و ۴ اجازه فعالیت ندارند. در شهرستان‌های زرد نیز مشاغل گروه‌های یک و ۲ و ۳ مجاز به فعالیت و مشاغل گروه ۴ همچنان تعطیل هستند.

همچنین در شهرستان‌های نارنجی ادارات، شرکت‌های دولتی و خصوصی با یک‌سوم کارکنان و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد اما ادارات خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها باید با ۵۰ درصد کارکنان در محل کار حاضر باشند.

در شهرستان‌های زرد نیز دو سوم کارکنان ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی در محل کار حاضر می‌شوند و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد و ادارات خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها نیز با صد درصد ظرفیت کارکنان، فعال خواهند بود.

در شهرهای نارنجی خودروهای با پلاک بومی اجازه خروج و خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود ندارند.