تاخیر یا باطل شدن ۱۲ پرواز فرودگاه اهواز به دلیل مه
تاخیر یا باطل شدن ۱۲ پرواز فرودگاه اهواز به دلیل مه

اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی شهیدقاسم سلیمانی اهواز از تاخیر یا باطل شدن ۱۲ پرواز ورودی و خروجی به این فرودگاه خبر داد.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز، پرواز ساعت ۶ صبح هواپیمایی کارون با شماره KRU۲۵۵۱ به مقصد خارک، پرواز شماره IRA۲۹۱ هواپیمایی ایران‌ایر به مقصد تبریز، پرواز ساعت ۷:۵۵ دقیقه هواپیمایی وارش با شماره VRH۵۸۵۳ به مقصد تهران با تاخیر انجام خواهند شد.

همچنین پروازهای هواپیمایی کاسپین با شماره CPN۰۲۱ و آتا با شماره TBZ۵۶۲۸ به ترتیب در ساعت های ۷:۲۵ و ۱۰:۳۰ دقیقه امروز صبح به مقصد تهران باطل اعلام شدند.

بر اساس این گزارش پرواز هواپیمایی ایران ایر با شماره IRA۳۱۱ در ساعت ۶:۱۵ دقیقه، پرواز هواپیمایی وارش با شماره VRH۵۸۵۲ در ساعت هفت صبح از مقصد تهران به فرودگاه اهواز با تاخیر همراه هستند.

علاوه بر این نیز پرواز ساعت ۱۰ امروز صبح هواپیمایی ماهان با شماره IRM۴۵۶۲ از مقصد شیراز، پرواز هواپیمایی ایران ایر در ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه با شماره IRA۲۹۰ از فرودگاه تبریز و پرواز ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه هواپیمایی کارون با شماره KRU۲۵۵۰ از مقصد خارک به فرودگاه اهواز با تاخیر انجام خواهند شد.

همچنین پروازهای شماره CPN۰۲۰ و TBZ۵۶۲۷ مربوط به شرکت‌های هواپیمایی کاسپین و آتا به ترتیب در ساعت‌های هفت صبح و ۹:۳۰ دقیقه امروز از فرودگاه تهران به مقصد اهواز باطل اعلام شدند.