چه مشاغلی از دوشنبه در مسجد سلیمان اجازه فعالیت دارند؟
چه مشاغلی از دوشنبه در مسجد سلیمان اجازه فعالیت دارند؟

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اعمال محدودیت‌های کرونایی از روز دوشنبه هفته جاری در شهرستان مسجدسلیمان به عنوان یکی از شهرستان‌های پرخطر کرونا در سطح کشور خبر داد.

به گزارش کاوش؛ دکتر فرهاد ابول‌نژادیان روز شنبه در حاشیه نشست ستاد مدیریت کرونا در اداره کل مدیریت بحران خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: تنها دسته اول مشاغل شامل نانوایی‌ها، قصابی‌ها، میوه‌فروشی‌ها و مراکز بهداشتی درمانی اجازه فعالیت در این شهرستان را دارند.

وی بیان کرد: سایر فعالیت‌ها در این شهرستان از روز دوشنبه به مدت یک هفته با اعمال محدودیت رو به رو هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه 50 درصد مبتلایانی که در یک هفته گذشته به بیمارستان‌های مسجدسلیمان مراجعه کردند افرادی بودند که در دورهمی خانوادگی مبتلا شدند، بیان کرد: خانواده‌هایی با چند نفر مبتلا در بیمارستان‌ها بستری شدند، بهتر شدن هوا در روزهای اخیر موجب شده بسیاری از خانواده‌ها به اتفاق دوستان و آشنایان دور هم جمع شوند لذا خواهش ما از خانواده‌ها این است توجه بیشتری داشته باشند و از دورهمی و تجمع خودداری کنند.

دکتر ابول‌نژادیان ادامه داد::در حوزه آموزش و پرورش خوزستان نیز تاکنون ۲ درصد به کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۰ درصد مبتلایان نیز کارکنان بهداشت و درمان هستند که حین خدمت مبتلا شدند.