محدودیت های کرونایی خوزستان در راه
محدودیت های کرونایی خوزستان در راه

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان گفت : ستاد ملی مصوبه‌ای را روز شنبه هفته جاری اعلام کرد که بر این اساس قرار است ستاد‌های استانی بنا بر شرایط موجود در شهر‌ها محدودیت‌ها را پیشنهاد دهند. رضا نجاتی در خصوص ایجاد محدودیت در خوزستان با توجه به وضعیت قرمز کرونا افزود: وظیفه اجتماعی مردم […]

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان گفت : ستاد ملی مصوبه‌ای را روز شنبه هفته جاری اعلام کرد که بر این اساس قرار است ستاد‌های استانی بنا بر شرایط موجود در شهر‌ها محدودیت‌ها را پیشنهاد دهند.

رضا نجاتی در خصوص ایجاد محدودیت در خوزستان با توجه به وضعیت قرمز کرونا افزود: وظیفه اجتماعی مردم است که برای حفظ سلامتی خود و خانواده درهرمکان از جمله خانه و محل کار دستورالعملهای بهداشتی را رعایت کنند و نباید فقط با ایجاد محدودیت ملزم شوند.

وی افزود : قرار است محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی در بخش‌هایی از استان اعمال شود که با هماهنگی دانشگاه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، خوزستان حدود نیمه مرداد ازوضعیت قرمز خارج و به حالت سفید درآمد، ولی به دلیل رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی ۳۰ شهریور ماه طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خوزستان بار دیگر در ردیف استان‌های با وضعیت قرمز قرار گرفت.