آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری در خوزستان
آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری در خوزستان

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی برخط (آنلاین) برای کودکان و نوجوانان خبر داد.

 

وحید کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برای دوره‌ی پاییز، ۲۹ کارگاه مجازی برخط (آنلاین) را به صورت مخصوص برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است.

وی افزود: ثبت‌نام کارگاه‌های پاییزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان وجود دارد، از امروز آغاز شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان اظهار کرد: کارگاه‌های شعر و قصه، شعر سرایی، اوریگامی (کاغذ و تا)، عکاسی، خوشنویسی، نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، نقاشی، سفال، عروسک‌سازی، نقاشی روی شیشه (ویترای)، قصه‌گویی، مهارت‌های خودباوری، خوانش متون کهن، تذهیب، پویانمایی و کاردستی از جمله کلاس‌هایی است که در دو سطح «مقدماتی» و «تکمیلی» برای کودکان و نوجوانان سن ۷ تا ۱۸ سال در فصل پاییز امسال ارائه شد.

کیانی مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌های مجازی کانون استان خوزستان را ۱۸ مهرماه سال جاری اعلام کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت khz.kpf.ir، بخش آموزش‌های مجازی، ضمن کسب اطلاعات بیشتر در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

وی در پایان گفت: کارگاه‌های تذهیب، پویانمایی، خوانش متون کهن، مهارت خودباوری، نقاشی روی شیشه (ویترای) ازجمله کارگاه‌هایی است که در دوره پاییز امسال برای اولین بار ارائه می‌شود.