آغاز توزیع ۵۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان 
آغاز توزیع ۵۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان 

 فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: توزیع ۵۴ هزار بسته معیشتی در دومین مرحله از کمک‌های مومنانه بین نیازمندان این استان آغاز شد.

 

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور عصر دوشنبه در آیین رژه خودرویی کمک‌های مومنانه نیروهای مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در اهواز اظهار داشت: امسال با مدیریت و محوریت نماینده ولی فقیه در استان و تاکید رهبر معظم انقلاب برای کمک های مومنانه از ماه رمضان به صورت مداوم بسته های بهداشتی و غذایی فراوانی را جمع آوری و بین نیازمندان استان توزیع کردیم.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان ادامه داد : در این روزها که بخشی از مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی همراه شده اند ، صحنه های زیبایی از کمک های خیرخواهانه را شاهد هستیم که شاید در هیچ نقطه ای از جهان مشاهده نشود.

وی بیان کرد: در نخستین مرحله از کمک های مومنانه بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد که در این راه دستگاه ها و نهادهای مختلف و شرکت ها ما را یاری کردند که شایسته تقدیر است .

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: نیروهای مسلح در مرحله دوم نیز با مشارکت شرکت هایی نظیر فولاد خوزستان بیش از ۵۴ هزار بسته معیشتی ، کارت هدیه ، نوشت افزار ، جهیزیه ، پوشاک ، اقلام بهداشتی و ورزشی تهیه شد که ۱۰ هزار بسته دوشنبه شب بین نیازمندان توزیع شد و در روزهای آینده نیز توزیع سایر اقلام بین نیازمندان خوزستان انجام می شود.

رژه خودرویی کمک های مومنانه نیروهای مسلح عصر دوشنبه با حضور بیش از ۲۵۰ خودروی سبک و سنگین در اهواز برگزار شد.

در این رژه خودرویی بیش از ۵۴ هزار قلم کالای اساسی به نمایش گذاشته شد.