شهرداری اهواز منطقه ای را مورد تهاجم قرار داد که ذات کار آن نیست و تخلف کردند/ نیروهای اجراییات شهرداری حق ندارند قلچماقانه با مردم برخورد کنند/ روستای ابوالفضل مورد تهاجم وحشیانه عوامل اجراییات شهرداری قرار گرفت/ قبلا هم به بانوان دستفروش مرکز شهر جسارت کرده بودند
شهرداری اهواز منطقه ای را مورد تهاجم قرار داد که ذات کار آن نیست و تخلف کردند/ نیروهای اجراییات شهرداری حق ندارند قلچماقانه با مردم برخورد کنند/ روستای ابوالفضل مورد تهاجم وحشیانه عوامل اجراییات شهرداری قرار گرفت/ قبلا هم به بانوان دستفروش مرکز شهر جسارت کرده بودند

به گزارش کاوش اخبار، سیدناصر موسوی نژاد روز سه شنبه (۱۱ شهریورماه) در یکصدوبیست و یکمین جلسه ی شورای اسلامی کلانشهر اهواز با موضوع بررسی وضعیت روستای ابوالفضل در محل سالن اجتماعات این شورا اظهار کرد: یکی از وظایف معاونت خدمات شهری شهرداری جلوگیری از سدمعبر است و در بحث جلوگیری از ساخت و سازها […]

به گزارش کاوش اخبار، سیدناصر موسوی نژاد روز سه شنبه (۱۱ شهریورماه) در یکصدوبیست و یکمین جلسه ی شورای اسلامی کلانشهر اهواز با موضوع بررسی وضعیت روستای ابوالفضل در محل سالن اجتماعات این شورا اظهار کرد: یکی از وظایف معاونت خدمات شهری شهرداری جلوگیری از سدمعبر است و در بحث جلوگیری از ساخت و سازها وظیفه ای نداشته و ندارند و این وظیفه  بر عهده ی اداره کل مسکن و شهرسازی است. اجراییات با چند نیروی قلچماق نمی تواند آن طور که در ماجرای روستای ابوالفضل دیدیم با مردم برخورد کند و این حق را ندارد.

فسادی در سیستم وجود دارد که منطقه ی ابوالفضل جزو شهر نبودند

وی تصریح کرد: اگر منطقه ی ابوالفضل روستا است که در وظایف ما نیست اما اگر جزو شهر است که همین طور است حتما برخی از معاندان در دستگاه های دولتی بنا به دلایلی اعلام می کنند این منطقه جزو شهر نیست. پادگان نظامی و منطقه زردشت در راستای هم هستند که آخر منطقه به رودخانه می رسد چرا باید منطقه ابوالفضل جزو شهر نباشد؟ فسادی در سیستم وجود دارد که منطقه ی ابوالفضل جزو شهر نبودند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز ادامه داد: بحث بعدی در خصوص ماجرای منطقه ی ابوالفضل این است که مسئولان از دستگاه قضا، فرماندار و شهرداری زشت ترین روز را برای این کار انتخاب کردند.

روستای ابوالفضل مورد تهاجم وحشیانه ی عوامل اجراییات شهرداری قرار گرفت

موسوی نژاد خاطرنشان کرد: روز ابوالفضل العباس(ع) روستای ابوالفضل مورد تهاجم وحشیانه قرار می گیرد و امام جماعت این منطقه که سید نیز هست در روز شهادت عموی سادات مورد اهانت و جسارت عوامل اجراییات شهرداری قرار می گیرد. به طور مثال کلیپ ها نشان می دهد که پیرمردی مورد تهاجم قرار گرفته و در این ماجرا از داعش هم بدتر عمل شده است.

وی افزود: شهرداری اهواز منطقه ای را مورد تهاجم قرار داد که ذات کار آن نیست و ذات کار معاونت خدمات شهری شهرداری مدیریت در بحث سدمعبرها است و در این موضوع قانون با شما نیست و تخلف کردید.

این عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: حتی کلیپ های تقطیع شده نشان می دهد که موکب حضرت ابوالفضل(ع) برهم زده می شود در صورتی که اگر هم رای بدوی کمیسیون ماده ی ۱۰۰ به این منطقه چنین نظری بوده هنوز به منطقه دو ابلاغ نشده و یقینا عمدی و رانتی در کاراست و هم در بنیاد مستضفان و هم دستگاه قضا باید در این خصوص تدبیر شود.

با سه نیروی متخلف اجراییات شهرداری برخورد شود

موسوی نژاد تاکید کرد: ما از اهانت به اهالی روستای ابوالفضل به خصوص امام جماعت منطقه گذشت نمی کنیم و درخواست می کنم حتما با سه نیروی متخلف اجراییات شهرداری برخورد شود زیرا ما زیربار این عمل زشت نمی رویم.

جسارت نیروهای شهرداری به بانوان دستفروش مرکز شهر

وی تصریح کرد: در پرونده ی همین نیروها دیده شده که در گذشته چنین اعمال زشتی را تکرار کرده اند و حتی سابقه ی جسارت به بانوان دستفروش مرکز شهر نیز داشته اند.

قحط الرجال نیست؛ در خصوص نیروهای اجراییات شهرداری تدبیر شود

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز افزود: از معاون خدمات شهری شهرداری اهواز به عنوان رییس این سیستم می خواهیم در خصوص این رفتارها تدبیر شود. قحط الرجال نیست و جابه جایی هایی در نیروهای اجراییات شهرداری باید صورت گیرد.

انتظار برخورد صریح با عواملی که برای نظام اغتشاش آور هستند

موسوی نژاد ادامه داد: از انتظاراتی که از اعضای شورای شهر است برخورد صریح و فوری با عواملی است که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی اغتشاش آور هستند.