۶ میلیارد کالای خانگی قاچاق در ماهشهر کشف شد/ کام تلخ سودجویان
۶ میلیارد کالای خانگی قاچاق در ماهشهر کشف شد/ کام تلخ سودجویان

فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف یک فروند شناور تجاری در سواحل ماهشهر و کشف ۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد. سردار لطفعلی پاکباز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین حمایت از تولید داخلی، دریابانان پایگاه دریابانی ماهشهر روز گذشته حین کنترل شناورهای […]

فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف یک فروند شناور تجاری در سواحل ماهشهر و کشف ۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

سردار لطفعلی پاکباز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین حمایت از تولید داخلی، دریابانان پایگاه دریابانی ماهشهر روز گذشته حین کنترل شناورهای عبوری در «خور زهره» موفق شدند یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس به مقصد بندر «سجافی» در حرکت بود، شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: در بازرسی دقیق مأموران از شناور توقیف شده ۱۵ دستگاه یخچال دوقلو، ۱۵ دستگاه لباسشویی و ۱۵ دستگاه ماشین ظرفشویی که قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور به طرز زیرکانه‌ای در خن شناور بارگیری شده بود، کشف شد.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری پنج متهم در این رابطه، بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بالغ‌بر ۶ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شد.

پاکباز در پایان عنوان کرد: امروز محور اصلی مأموریت‌های مرزبانی خوزستان مبارزه جدی و بی‌امان با قاچاق و شناسایی دست‌های پنهان این پدیده شوم است.