نماینده ولی فقیه در خوزستان:مردم باید به استفاده از تولیدات داخلی سوق پیدا کنند
نماینده ولی فقیه در خوزستان:مردم باید به استفاده از تولیدات داخلی سوق پیدا کنند

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه ایران در کیفیت تولیدات داخلی جایگاه مناسبی دارد، گفت: باید از تولیدات داخلی حمایت کرد تا مردم به سمت استفاده از تولیدات داخل کشور که محصول مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی است، سوق پیدا کنند.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، امروز ۱۳ مردادماه در حاشیه بازدید از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و کارخانه تولید MDF لوح سبز جنوب از شرکت‌های تابعه مجموعه شرکت توسعه نیشکر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت‌های هفتگانه توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن از جمله کارخانه تولید MDF، الکل‌سازی و… مصداق عینی شعار “ما می‌توانیم” هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در چهل و یک سال عمر انقلاب اسلامی، در کنار پیشرفت در صنایع دفاعی و علوم مختلف، پیشرفت و توسعه در سایر صنایع تولیدی نیز محقق شده و با عبور از تحریم‌ها و تنگناهای اقتصادی، شکوفایی در تولید رقم خورده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید، تصریح کرد: امسال با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، شاهد جهش تولید در مجموعه توسعه نیشکر خواهیم بود و امیدواریم این شعار رهبری در مجموعه نیشکر محقق شود.

موسوی‌فرد بیان کرد: مجموعه بزرگ شرکت‌های هفتگانه توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سایه تلاش‌های جهادگونه مدیریت و کارکنان توانسته است از بحران‌هایی نظیر سیلاب سال ۹۸ و خشکسالی تابستان ۹۷ گذر کند و خوشبختانه اکنون شرایطی مهیا شده است که نتیجه آن جهش در تولید شکر و سایر صنایع جانبی است.

وی با اشاره به تولید MDF در شرکت لوح سبز کشت و صنعت امام خمینی(ره)، عنوان کرد: کارخانه تولید MDF لوح سبز جنوب روندی رو به جلو و در مسیر پیشرفت قرار دارد و در این سال که به نام جهش تولید نامگذاری شده است، انتظار داریم شاهد تحقق شعار رهبری در این مجموعه باشیم.

امام جمعه اهواز گفت: در گذشته شرکت لوح سبز جنوب حقوق عقب افتاده و مشکلات عدیده‌ای داشت اما با غیرت ایرانی و تلاش شبانه‌روزی توانسته است پیشرفت خوبی ایجاد کند و به تولید بپردازد.

موسوی‌فرد گفت: کشور ایران در کیفیت تولیدات داخلی جایگاه مناسبی دارد. باید از تولیدات داخلی حمایت کرد تا مردم به سمت استفاده از تولیدات داخل کشور که محصول مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی است، سوق پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: اگر بخواهیم ایرانی سربلند داشته باشیم و در منطقه شاهد اشتغال و رونق اقتصادی باشیم باید از کالای تولید داخل حمایت کنیم.