متقاضیان ودیعه مسکن، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند
متقاضیان ودیعه مسکن، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز مرحله تکمیل اطلاعات ثبت‌نام متقاضیان ودیعه مسکن از امروز خبر داد.

رضا رضایی اظهار کرد: متقاضیانی که به منظور دریافت تسهیلات ودیعه مسکن، پیامک ارسال کرده‌اند، برای تکمیل اطلاعات خود به سامانه tem.mrud.ir مراجعه کنند.

وی افزود: در این سامانه بر اساس رقم سمت راست کد ملی افراد، برنامه زمان‌بندی برای تکمیل اطلاعات مشخص شده است و متقاضیان باید از ساعت ۱۱ صبح امروز ۱۴ مردادماه به سامانه مورد نظر مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: بر اساس زمان تعیین‌شده برای متقاضیان بر اساس آخرین رقم سمت راست کد ملی، افرادی که آخرین رقم کد ملی آن‌ها “۴” است در روز ۱۴ مردادماه، آخرین رقم کد ملی”۲،۳” در روز ۱۵ مردادماه، آخرین رقم کد ملی “۱” در روز ۱۶ مردادماه، آخرین رقم “۵، ۶، ۷” در روز ۱۷ مردادماه، آخرین رقم “۰،۸،۹” در روز ۱۸ مردادماه و همه افراد جامانده در تاریخ ۲۰ مردادماه می‌توانند به سامانه مراجعه کنند.

رضایی بیان کرد: ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات متقاضیان ودیعه مسکن از ۴ مردادماه همزمان در سراسر کشور در سایت tem.mrud.ir آغاز شد و تا ۹ مردادماه نیز ادامه داشت.

وی افزود: سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در مناطق شهری کشور، برای کلانشهرها از جمله اهواز ۳۰ میلیون تومان و دیگر شهرها ۱۵ میلیون تومان مشخص شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تسهیلات بانکی موضوع این مصوبه، از محل منابع تسهیلات تخصیصی به کسب و کارهای آسیب‌دیده کرونا تامین خواهد شد. این تسهیلات با نرخ سود ۱۳ درصد و با سررسید یک ساله به مستاجرین واجد شرایط پرداخت می‌شود.

رضایی خاطرنشان‌کرد: در دوره قرارداد تنها سود تسهیلات از سوی مستاجران پرداخت و اصل تسهیلات در سررسید تسویه خواهد شد.

منبع: ایسنا