برگزاری دوره های آموزشی مجازی در شرکت شهرک های صنعتی خوزستان
برگزاری دوره های آموزشی مجازی در شرکت شهرک های صنعتی خوزستان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از آغاز دوره های آموزشی مجازی ویژه مدیران و شاغلین واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان از 15 تیرماه خبر داد.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اظهار کرد: به منظور ارتقاء سطح کیفی و توان صنعتگران، از 15 تیرماه دوره های آموزشی مجازی ویژه مدیران و شاغلین واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان آغاز شده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره های آموزشی افزود: بالابردن سطح آگاهی و دانش علمی، افزایش مهارت و ارتقا تخصص علمی مدیران، کارکنان و فعالان عرصه صنعت از مهمترین اهداف برگزاری این دوره های آموزشی هستند که در راستای رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی در حال برگزاری هستند.

محمدیان خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی مجازی که از 15 تیرماه برگزار شده اند، بر اساس تقویم آموزشی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان تا 15 بهمن ماه امسال ادامه خواهند داشت و امیدواریم با برگزاری این دوره ها شاهد ارتقاء توان تولید کنندگان داخلی استان و افزایش مهارت های تخصصی آن ها در زمینه های مختلف باشیم و بتوانیم در مسیر جهش تولید گام اساسی برداریم