شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري در بيش از50 عمليات مهار آتش در روستاها، جنگل ها و مراتع همجوار تاسيسات مشارکت داشت.

به گزارش  کاوش به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداي نفت و گاز آغاجاري، سرپرست ايمني، بهداشت و محيط زيست این شركت اظهار داشت: در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي و با هدف حفاظت  از محيط زيست همجوار تاسيسات، بيش از ٥٠ عمليات مهار آتش  با حضور گسترده و فعال  آتش نشانان اين شركت و پشتیبانی ناوگان ترابری انجام شد.

علي شكيبا كيا افزود: با توجه به گرماي شديد هوا و و قوع آتش سوزي هاي گسترده در جنگل ها و مراتع همجوار تاسيسات، آتش نشانان اين شركت به همراه ماشين آلات و تجهيزات مورد نياز با هماهنگي مسئولين شهرستاني به محل حادثه اعزام شدند.

وي عنوان كرد: از ابتداي سال جاري  تا كنون بيش از ٥٠ مورد آتش سوزي در نقاط مختلف شهرستان از جمله روستاهاي  بخش مركزي، روستاهاي بخش جايزان و روستاي همجوار تاسيسات پارسي دره ني حادث گردید كه با حضور به موقع همكاران آتش نشان و پشتیبانی ماشين آلات و تجهیزات مورد نياز  از ايستگاه هاي  آتش نشاني مستقر در منطقه، عمليات اطفاء حريق با موفقيت انجام گردید.

شكيبا كيا گفت:‌ در عملیات اطفای حریق جنگل ها و زمین های کشاورزی، ماشین آلات ترابری نیز شامل لودر، بیل مکانیکی وکمپرسی با مجموع 30روز کاری مشارکت فعال داشته اند.