انتظار داریم سهامداران برای راه اندازی طرح فولاد سازی اکسین رفع مشکل کنند
انتظار داریم سهامداران برای راه اندازی طرح فولاد سازی اکسین رفع مشکل کنند

مدیر خرید و پشتیبانی شرکت فولاداکسین خوزستان گفت: سال 99 با ياري خداوند متعال و باهمت مديريت ارشد سازمان و همكاران شاهد شروع عملیات اجرایی طرح فولاد سازي خواهيم بود و آرزوي ديرينه بحول و قوه الهي محقق خواهد شد، انتظار ما از سهامداران محترم این است که برای دسترسی به این مهم بيش از پيش ياريمان کنند.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومي شرکت فولاداکسین خوزستان، هومان احمدی مدیر خرید و پشتیبانی این شرکت اظهار کرد: در سال ۹۹ که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید نامگذاری گردیده این شركت توانسته در امور خرید و پشتیبانی که مسئولیت تامین مواد اولیه ( اسلب ) و همچنین تامین قطعات و تجهيزات یدکی كارخانه را بر عهده دارد، موفقیت‌های شايان توجه كسب نمايد.كسب ركوردتامين اسلب در يك روز به ميزان ٧٣٠٠ تن و ركورد تامين۱۱۳ هزار تن اسلب در اردیبهشت ماه که در نوع خود رکورد محسوب می شود ازجمله اين دست آوردها است.

وی ادامه داد: با همت همكاران در واحد تامين مواد اوليه در سه ماهه اول امسال با تامين فراتراز ٢٥٠ هزار تن اسلب بيش از ۳۰ درصد از اهداف پيش بيني شده سبقت گرفته ايم.

مدیر خرید و پشتیبانی شرکت فولاداکسین خوزستان بیان کرد: امور خريد در سال گذشته و امسال توانست بسیاری از قطعات مورد نیاز کارخانه را با تلاش همكاران درواحدهاي خريد داخل ، خريدخارج و واحدساخت و گرايش و توجه بيشتر به بومي سازي و جايگزيني قطعات خارجي با كالاي ساخت داخل دربخشهاي عمومي و جنرال از قبيل فيلترهاي هيدروليك، رنگهاي حرارتي، …وساخت و بازسازي قطعات و تجهيزات مكانيك و هيدروليك كارخانه با اخذ اعتبارات مناسب و بهنگام ازامورمالی تامين نمايد.

احمدي افزود: در اواخر سال گذشته و ابتداي امسال علی‌رغم مشکلات در صنعت حمل و نقل كشور و مسدود شدن بسياري از معابر با همت همكاران در واحد برنامه ريزي حمل، شاهد افزايش حمل اسلب بوديم.

وی تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری با پيگيري به عمل آمده در واحد برنامه ريزي خريد شاهد اجرايي شدن سيستم ارتباط با تامين كنندگان (SRM)و استعلام الكترونيك خواهيم بود.

مدیر خرید و پشتیبانی شرکت فولاد اکسین خوزستان خاطرنشان کرد: از بهمن ماه سال گذشته که شرکت فولاد اکسین در لیست شرکت های تحریمی قرار گرفت، بسياري از شركتهاي خارجي اعلام قطع همكاري نمودندومشکل انتقال ارز به مراتب بیشتر شد . اما از آنجا كه “ما زنده به آنيم كه آرام نگيريم “همكاران ارجمند درامور خريد با برنامه اي منسجم تمام تلاش خود را به منظور تامين كالاي ضروري و تامين قطعات مورد نياز در تعميرات اساسي کارخانه در پاييز امسال بكار خواهند برد. تاهمچون سال گذشته با پشتيباني همه جانبه تعميرات اساسي موفقي را شاهد باشيم.

احمدی اظهار داشت: سال 99 با ياري خداوند متعال و باهمت مديريت ارشد سازمان و همكاران شاهد شروع عملیات اجرایی طرح فولاد سازي خواهيم بود و آرزوي ديرينه بحول و قوه الهي محقق خواهد شد. انتظار ما از سهامداران محترم این است که برای دسترسی به این مهم بيش از پيش ياريمان کنند.

وی در پایان گفت: ازهیئت مدیره و مدیرعامل و مشاور ارشد مدير عامل به سبب حمایت و پشتیبانی و اعتماد به تلاشهاي صادقانه كاركنان كه موجبات رشد و شكوفايي و بالندگي را در اين شركت سبب گرديدودر سال گذشته و امسال برگ زرینی را در شرکت فولاد اکسین خوزستان رقم زد ، سپاسگزارم.