۵ پروژه برای تأمین آب مورد نیاز چوئبده آبادان در حال اجرا است
۵ پروژه برای تأمین آب مورد نیاز چوئبده آبادان در حال اجرا است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در حال حاضر در شهر چوئبده آبادان پنج پروژه برای تأمین آب مورد نیاز این شهر در حال اجرا و یا در مرحله اتمام است. صادق حقیقی پور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پروژه‌های آب‌رسانی به شهر چوئبده آبادان، اظهار کرد: در شهر چوئبده آبادان در حال حاضر پنج پروژه فعال برای تأمین […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در حال حاضر در شهر چوئبده آبادان پنج پروژه برای تأمین آب مورد نیاز این شهر در حال اجرا و یا در مرحله اتمام است.

صادق حقیقی پور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پروژه‌های آب‌رسانی به شهر چوئبده آبادان، اظهار کرد: در شهر چوئبده آبادان در حال حاضر پنج پروژه فعال برای تأمین آب مورد نیاز این شهر در حال اجرا و یا در مرحله اتمام است.

وی افزود: اجرای شبکه توزیع آب و انشعابات خانگی حد فاصل میدان احمد زاده تا انتهای علوانیه در شهر چوئبده اجرا شده است که این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به طول ۹ کیلومتر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به روند اجرایی مخزن چوئبده، بیان کرد: اجرای زیرسازی و فونداسیون مخزن چوئبده با اعتباری بالغ‌بر ۲۸۰ میلیون تومان اجرا شد و مخزن کامپوزیتی Grp به حجم ۱۲۱۸ مترمکعب با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری و نصب شده است.

وی تصریح کرد: اجرای پایپینگ مخزن شروع شده و این پروژه با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

حقیقی پور با اشاره به اجرای پروژه جدید در شهر چوئبده، تصریح کرد: پروژه اجرای لوله‌گذاری، بازسازی و اصلاح مکانیکال، الکتریکال و تجهیز مخزن پیش ساخته در شهر چوئبده با اعتباری ۳۰ میلیارد ریال در مدت زمان دو ماه اجرایی می‌شود.

وی به هدف اجرایی این پروژه اشاره کرد و گفت: هدف اجرایی این پروژه افزایش میزان ذخیره‌سازی آب در راستای پایداری شبکه توزیع آب شهرستان چوئبده است و همچنین ظرفیت مخزن ۱۲۱۸ مترمکعب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: در راستای تثبیت خدمات و افزایش ظرفیت آب‌رسانی به مردم چوئبده و تأسیسات جدید شهر شامل مخزن ذخیره ۳ هزار مترمکعبی و تصفیه‌خانه اضطراری با ظرفیت تولید ۱۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز با اعتبار ۱٠٠ میلیارد ریال در حال احداث است که طی ۵ ماه آینده تکمیل خواهد شد و در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.