رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان این دانشکده و آموزش و پرورش، گفت: اهداف مهم این تفاهم نامه همکاری متقابل آموزشی و پژوهشی و کمک به ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس است.

منصور مرعشی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان این دانشکده و آموزش و پرورش، اظهار کرد: پیش از این تفاهم نامه‌ای از سال ۹۴ با آموزش و پرورش خوزستان منعقد شده بود که هر سال تمدید می‌شد اما در دو سال اخیر بنا به دلایلی تمدید نشد. اما اکنون دوباره تفاهم‌نامه‌ای با مفاد متفاوت میان ما و اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ منعقد شد.

وی افزود: با توجه به تعطیلی مدارس، مقرر شد که این تفاهم‌نامه از ابتدای مهر سال جاری و همزمان با بازگشایی مدارس اجرایی شود.

رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اهداف اصلی از انعقاد این تفاهم‌نامه، بیان کرد: از اهداف مهم این تفاهم‌نامه، همکاری متقابل آموزشی و پژوهشی و کمک به ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس است.

مرعشی ادامه داد: علاوه بر این در زمان‌هایی که نیاز به آموزش تخصصی است ما می‌توانیم در قالب کارگاه‌های آموزشی تخصصی و یا سمینارهای یک روزه، به آموزش و پرورش کمک کنیم. همچنین با توجه به نوع رشته‌های تحصیلی دانشکده علوم تربیتی، دوره‌های کارآموزی عمدتا در مدارس هستند. در نتیجه آموزش و پرورش بر مبنای این تفاهم‌نامه تسهیلات لازم را برای انجام پژوهش‌ها در اختیار ما قرار خواهد داد.

رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان گفت: اعضای هیات علمی ما در برگزاری همایش‌های آموزش و پرورش به عنوان داوران علمی حضور پیدا می‌کنند.

منبع: ایسنا