برگزاری نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا
برگزاری نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از برگزاری نمایشگاه ملی جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا از ۲۴ لغایت ۲۶ خرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران خبر داد.

به گزارش کاوش، ” اخلاق محمدیان ” با اشاره به توانمندی های صنعتی، تولیدی استان در عرصه صنایع کوچک و متوسط اظهار داشت: مرتفع شدن مشکلات اقتصادی به همت و توان تولیدکنندگان بستگی دارد و نیاز به تولید، موتور محرکه صنعت است، خوشبختانه تولیدکنندگان و صنعتگران خوزستان علیرغم محدودیت ها و تنگناهای موجود اعم از نوسانات ارزی، کمبود نقدینگی، سیل، ریزگرد، کرونا و غیره مانع از توقف چرخ صنعت شده اند.

وی در رابطه با تاثیر ویروس کرونا بر صنایع کوچک و متوسط استان و دستاوردهای مقابله با آن بیان کرد: صنایع شیمیایی ، بهداشتی و حفاظتی با افزایش تقاضا اقدام به توسعه و افزایش ظرفیت تولید نمودند و حتی برخی واحدها اقدام به تغییر خط تولید خود نمودند، صنایع غذایی نیز با توجه به شرایط موجود با تمام توان به جوابگویی تقاضاهای مصرف کنندگان پرداختند‌.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی این شرکت، محمدیان نمایشگاه های صنعتی را عرصه ای برای تبادل تجارب، ارائه راهکارهای جدید و انتقال دانش جهت هم افزایی بیشتر و معرفی توانمندی ها به بازارهای جدید دانست و اذعان داشت: تولید کنندگان فعال در حوزه صنایع کوچک و متوسط استان، با شرکت در نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا، می توانند گام های بلندتری در راستای توسعه صنعت و گشایش در زمینه اشتغال و اقتصاد بردارند.

علاقمندان به شرکت در نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان مراجعه نمایند.