یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفا با هدف افزایش توانمندی است
یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفا با هدف افزایش توانمندی است

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: یکپارچه سازی صنعت آبفا خوزستان با رویکرد افزایش توانمندی ها و چالاک کردن سیستم برای خدمات رسانی بهتر انجام شده است.

حمیدرضا جانباز امروز در آیین ادغام شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس بیان کرد: با توجه به گرمای هوا و شیوع ویروس کرونا در خوزستان، ارائه خدمات مطلوب در آبرسانی به مردم خوزستان باید با دقت انجام شود .

جانباز بر الویت حفظ سلامتی همکاران و تداوم خدمت رسانی در شرایط سخت ناشی از بیماری کرونا تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور با اشاره به وضعیت اهمیت کار کردن در صنعت آبفا خوزستان تصریح کرد: کارکردن در استان خوزستان با وجود سختی ها و محدودیت ها بسیار اهمیت داشته و گویای سطح توانمندی همکاران صنعت است. جانباز تصریح کرد: در سال های گذشته علی رغم همه بحران ها اقدامات بسیار مطلوبی صورت گرفته است که شایسته تقدیر و تشکر است

وی افزود: در یک بازه زمانی کوتاه انواع چالش ها را در خوزستان داشتیم، از ریزگرد ها گرفته تا کم آبی و بحران سیلاب، که همه همکاران با تلاش شبانه روزی توانستند بحران ها را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند.

مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور ضمن اشاره به مشکلات فاضلاب شهر اهواز گفت: با عنایت و لطف مقام معظم رهبری اعتباری از صندوق توسعه ملی برای برطرف کردن مشکل فاضلاب این کلانشهر تامین، که بنا بر دستور ریاست محترم جمهور و وزیر محترم نیرو اقدامات خوب و امیدبخشی در این زمینه انجام خواهد شد.

رئیس هیت مدیره شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به تلاش های دکتر حقیقی پور در سنوات گذشته خاطر نشان کرد: آقای دکتر حقیقی پور از طرح آبرسانی غدیر خدمات و تجربیات بسیار خوبی داشته اند و انصافا وقتی ایشان در خوزستان پای کار بودند این طرح با سرعت و نگاه فنی خوب پیشرفت کرد و اقدامات مهمی در طرح غدیر انجام که دستاورد مهمی برای سازمان آب و برق خوزستان شد. مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همچنین با بیان اینکه ما مشکلات بسیار زیادی در قسمت جنوبی کرخه، از تصفیه خانه قیصریه به سمت آبادان و خرمشهر و در قسمت شمالی رودخانه ام الدبس داشتیم که انصافا در دوره دکتر حقیقی پور بخوبی پیگیری و اقدامات مهمی انجام شد.

جانباز تصریح کرد: از زمانی که دکتر حقیقی پور در آبفا خوزستان مشغول شدند من شاهد هستم با تلاش های بی وقفه اتفاقات خوبی در استان خوزستان رقم زدند و گزارش عملکرد خوبی در سال گذشته ارائه شد و عملکرد ایشان بسیار قابل قبول است با این حال تاکید می شود که سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم عزیز استان خوزستان باید بیش از گذشته ارتقاء یابد.
وی در ادامه از تلاش های مهندس مریدی در زمان تصدی مدیر عاملی شرکت آب و فاضلاب اهواز و مهندس حرباوی در زمان تصدی مدیر عاملی آبفا روستایی تقدیر و با اعلام رسمی طرح مهم و کلان یکپارچه سازی شرکت های آبفا استانی ،صادق حقیقی پور را به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان منصوب کرد.

کارکنان آبفای اهواز شهری اهواز نگران تضییع حق و حقوق خود نباشند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز درخصوص یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی خوزستان گفت: این طرح در سایر استان ها با سهولت بیشتری انجام شده زیرا تنها 2 شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری وجود دارد اما در استان خوزستان، شرکت آب و فاضلاب شهری اهواز مجزا است.

صادق حقیقی پور، بیان کرد: کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری اهواز نگرانی از بابت تضییع حق و حقوق خود نداشته باشندد زیرا تمام این موارد قطعا لحاظ قرار خواهند گرفت.
حقیقی پور گفت: امیدواریم ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و بسیج این تجهیزات در نهایت منجر به افزایش سطح کمی و کیفی خدمات به مردم عزیز در استان شود شود و توقعات آنها در این مسیر را برآورده سازیم.

فاضل عبیات معاونت عمرانی استانداری خوزستان در جلسه معارفه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار داشت: تصمیم وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور در خصوص یکپارچه سازی شرکتهای آبفا استان را در راستای چابک سازی و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان اقدامی موثر و ارزشمند است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات صورت گرفته در دوران تصدی مدیریت آبفا روستایی، بر رفع مشکل آبرسانی پایدار به 700 روستای فاقد شبکه آبرسانی تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه آب و فاضلاب اهواز از جمله تکمیل تصفیه خانه شماره 2 و بازسازی شبکه های فاضلاب آسیب دیده از سیل، از مهندس مریدی در طول تصدی 9 ماهه در این سمت تقدیر و تشکر نمود.

وی در خاتمه با اشاره به توانمندیهای دکتر حقیقی پور در ایجاد یک مدیریت هماهنگ و منسجم در مجموعه آبفا استان بمنظور ارتقاء سطح خدمات رسانی به مشترکان و رفع مشکلات موجود در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی استان آرزوی موفقیت نمود.