مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خواستار استقرار سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی خوزستان شد تا از مزایا و تسهیلات این مناطق بهره مند شوند.

اخلاق محمدیان بیان کرد: زمینه سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان فراهم است و از تمام سرمایه گذاران درخواست می کنیم تا با حضور در شهرک‌های صنعتی استان و استفاده از مزایا و تسهیلات لازم ، گامی بزرگ در جهت توسعه، رشد و شکوفایی بیش از پیش استان بردارند.
وی افزود: فراهم شدن بستر مناسب برای ایجاد شبکه‌ها و خوشه‌های مرتبط به یک صنعت در محدوده شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دسترسی آسان و سریع به امکاناتی از قبیل راه، آب، برق، گاز، فاضلاب صنعتی، مخابرات و اینترنت، استفاده از خدمات نرم‌افزاری، مشاوره‌ای فنی، مهندسی، مدیریتی و مراکز خدمات فناوری و کسب‌وکار از مزایای استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.
به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی این شرکت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اظهار کرد: هم اكنون امكانات و شرايط مساعدي جهت حضور سرمايه گذاران بخش صنعت و اصناف توليدي در سطح شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان فراهم شده كه اين مجموعه آمادگي خود را جهت استقرار متقاضيان به صورت ويژه اعلام مي دارد.
محمدیان با بیان اینکه استان خوزستان ظرفیت بالای اقتصادی برای سرمایه گذاری دارد، ادامه داد: با توجه به اینکه ریسک سرمایه گذاری در ایران پایین است خوشبختانه سرمایه گذاران خارجی هم استقبال خوبی در استان داشته و با امنیت خاطر و به صورت مشارکتی سرمایه گذاری می کنند.
وی خاطر نشان کرد: در استان خوزستان با 73 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و 51 شهرک فعال؛ زمینه استقرار 3500 واحد صنعتی با ایجاد اشتغال بالغ بر 48000 نفر فراهم گردیده است.