اولین جلسه شورای راهبردی شرکت فولاد اکسین در سال ۱۳۹۹ با حضور مدیرعامل شرکت برگزار شد.

در این جلسه نقشه استراتژی و اهداف سازمانی در سال ۹۹ به مدیران ابلاغ و اهم موارد آن مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی این شرکت، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در این جلسه با اشاره به نقشه راه استراتژی بر نظارت و کنترل اجرای برنامه ها تاکید کرد.

امین ابراهیمی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید گفت، حضور موثر شرکت فولاد اکسین در پروژه‌های راهبردی کشور بمنظور تامین ورق های فولادی که مورد تحریم قرار گرفته است، موجب شد امروز در بالاترین سطوح تصمیم گیری های اقتصادی، دولت به جایگاه فولاد اکسین واقف باشد. ایشان برای تحقق اهداف شرکت، دستور راه اندازی کارگروهی جهت افزایش تولید در شرکت فولاد اکسین را صادر کرد. از وظایف این کارگروه تعیین راهکارهای عملی و پیاده سازی سیاستهای جدید در جهت جهش تولید شرکت می باشد.

وی امسال را بهترین زمان برای اجرای طرح فولاد سازی بیان کرد و با اشاره به شرایط روز دنیا گفت، شرکت‌های اروپایی آمادگی ورود در این پروژه را اعلام کردند.

ابراهیمی با اشاره به اقدامات شرکت در حوزه کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تقدیر از دست اندرکاران این موضوع عنوان کرد: اجرای کلیه اقدامات انجام شده در این راستا باید شدت و حدت بیشتری پیگیری شود و از واحدها خواست در حوزه کاری خود ریسک‌های ناشی از این بیماری را بررسی و فرصت‌ها و تهدیدهای پیش رو در این زمینه را مشخص و در کمیته مربوطه مورد ارزیابی قرار دهند.