مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، معاش و افزایش روحیه کارکنان را از اولویت های حوزه مسوولیت خود دانست.

ارسلان غمگین روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه در جلسه معارفه مدیران حوزه های رفاه و امور اجتماعی، پشتیبانی منابع انسانی و انتصاب قائم مقام خود، اظهار کرد: ارتقا و رشد همکاران موجب شادابی، نشاط، بالندگی و پویایی و افزایش راندمان کاری در مجموعه می شود.

وی افزود: مدیر موفق کسی است که خدمت را وظیفه شرعی و انسانی خود بداند و تنها در قید و بندهای اداری نبوده و با دیدی خلاقانه و بهره گیری از خرد جمعی در راه حل مشکل های مردم گام‌ بردارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به ارتقای اداره کل تعاون خوزستان به رتبه سوم کشوری در مدت سه ماه، اظهار کرد: با تزریق روحیه امید و نشاط در مجموعه تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، توانستیم شعار ما می توانیم را به منصه ظهور برسانیم به گونه ای که با استفاده از همان ظرفیت موجود در طول تنها سه ماه جهشی خیره کننده در ارزیابی عملکرد داشته باشیم و این جز با همدلی، وحدت و تعامل میسر نمی شد.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی این اداره کل، غمگین عنوان کرد: ارتباط صمیمانه میان تمام ارکان مجموعه تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان به همراه عشق به همنوع، نوعدوستی و خدمت به مردم باعث جان گرفتن دوباره این اداره کل شد.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم گرفتیم‌ چرخش نخبگان در مجموعه را انجام دهیم و بر همین اساس رضا شهنی که پیش از این معاون پشتیبانی اداره کل را بر عهده داشت، به عنوان معاون جدید رفاه اجتماعی، عبدالکریم انصاری زاده به عنوان معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل معرفی و منصوب شدند. همچنین مجید باقریان که پیش از این معاون رفاه اجتماعی بود به عنوان قائم مقام مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان منصوب شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: تمام وجود آقای شهنی خدمت و تواضع است. همچنین آشنا و مسلط به قانون کار بوده و سال ها در مسوولیت های مختلف مشغول به کار بوده اند به همین دلیل در سمت جدید گمارده شدند. آقای باقریان را نیز به سبب توانایی فوق برنامه ای که دارد به این‌مسوولیت منصوب کردیم تا بتواند موارد خاص را در سال ۹۹ برای اداره کل، منتج به نتیجه کند. همچنین از اقای انصاری زاده با توجه به توانایی های ویژه ای مانند نظم پذیری و فعالیت های سیستمی که دارند خواستیم در سمت جدید در کنار ما باشند.

غمگین تصریح کرد: نگاه ما باید به سمت ارتقا و پیشرفت کلی اداره کل باشد. باید بهترین باشیم. همه باید در کنار هم و با کمک یکدیگر با علاقه و صداقت برای ارتقا و رسیدن به قله های رفیع موفقیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تلاش کنیم.

وی، معاش و ارتقای روحیه کارکنان را از اولویت های حوزه مسوولیت خود دانست و تاکید کرد: باید بر بسط و گسترش نشاط در میان کارکنان از سوی معاونان تلاش کنیم و نظم و انضباط کاری باید به بهترین شکل ممکن برقرار شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان یاد آور شد: هر حرکتی یک پیش نیاز دارد و آن‌ پیش نیاز خود ما هستیم و باید با اتکا به خود و با تمام کاستی ها در حوزه ها پیشتاز و جزو بهترین ها باشیم. معتقدم همه همکاران ما نخبه هستند و از قابلیت های بالایی برخوردارند.

غمگین با قدردانی از تلاش همکاران به ویژه حوزه بازرسی کار از کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا در سطح واحدهای تولیدی و کارگری، گفت: یک ویروس ۲۱۰ کشور دنیا را گرفتار کرده و هیچ‌مانع و توان نظامی جلودار و متوقف کننده آن نیست. این مورد درسی است برای همه ما که بدانیم در برابر قدرت خداوند هیچ توانی نداریم، پس باید منیت و غرور را کنار گذاشته و در نگاهی کل نگر به موفقیت های جمعی اهمیت دهیم.