شمار مبتلایان به کرونا در خوزستان به 928 نفر رسید/ 112 جانباخته
شمار مبتلایان به کرونا در خوزستان به 928 نفر رسید/ 112 جانباخته

مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: طی 24 ساعت گذشته تا امروز، دوشنبه 18 فروردین ماه سالجاری، 39 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید.

به گزارش کاوش، دکتر حسین کاملی روز دوشنبه 18 فروردین آمار مبتلایان جدید به تفکیک هر شهرستان را به شرح ذیل اعلام کرد:
اهواز: 14
خرمشهر: 5
شادگان: 1
آبادان: 2
ایذه: 1
کارون: 1
باغملک: 1
دشت ازادگان: 1
باوی: 1
شوش: 2
دزفول: 3
شوشتر: 7 مورد

وی در خصوص آمار فوت شدگان ناشی از کرونا ویروس تصریح کرد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 5 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در استان جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری به 112 نفر رسید.

مدیر روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به تعداد و شهرستان های مربوط به فوت شدگان کووید 19 ادامه داد: تعداد و شهرستان مربوط به فوت شدگان ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته به تفكيك شهرستان های مسجد سلیمان یک مورد، باوی یک مورد، آبادان دو و شوشتر یک مورد بوده است.

كاملی به تعداد بیماران بستری در بیمارستان های معین استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 157 بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

وی با اشاره به مجموع بیماران شناسایی شده در استان خوزستان ادامه داد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 39 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در استان شناسایی شدند و مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس در مجموع به 928 مورد رسیده است.

مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی کادر درمان تاکنون 658 نفر از بیماران بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

کاملی ضمن تاکید بر دستورات و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس گفت: از عموم هم استانی های عزیز درخواست می شود همچنان توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند، از ترددهای برون و درون شهری غیر ضرور پرهیز کرده و فاصله گذاری هوشمند را رعایت نمایند.