شناسایی 718 بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان/ 85 جانباخته/ 455 نفر بهبود یافتند
شناسایی 718 بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان/ 85 جانباخته/ 455 نفر بهبود یافتند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص آمار مبتلایان به كرونا ویروس گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تا امروز؛ ١٢ فروردین ماه سالجاری ٢٥ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید.

به گزارش کاوش، دکتر حسین کاملی روز سه شنبه( 12 فروردین) با اشاره به ٥ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته افزود: متاسفانه تاکنون ٨٥ نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در استان جان خود را از دست داده اند كه به تفكيك؛٣ نفر اهواز، ١ نفر ايذه،١ نفر دزفول بوده اند.

وی آمار تعداد مبتلایان جدید به تفکیک هر شهرستان را به شرح ذیل اعلام کرد:

اهواز:٨ نفر
اميديه :٢نفر
باوي:١ نفر
خرمشهر:٢ نفر
دزفول:٥ نفر
شادگان:١ نفر
شوش:١ نفر
شوشتر:٢ نفر
گتوند:١ نفر
ماهشهر:٢ نفر

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اذعان کرد: در حال حاضر ١٧٨ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

کاملی اضافه کرد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ٢٥ بیمار جدید مبتلا به کووید19 در استان شناسایی شدند و مجموع موارد شناسایی شده ابتلا به این ویروس در مجموع به ٧١٨ مورد رسیده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاشهای شبانه روزی کادر درمان تاکنون ٤٥٥ نفر از بیماران بهبود یافته اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به در پيش بودن روز طبيعت از تمام هم استاني هاي عزيز درخواست می‌شود از تردد در فضای باز،جاده هاي بين شهري خودداری نموده و برای حفظ سلامت عموم جامعه در خانه بمانند.همچنين از عموم مردم كه به توصيه هاي وزارت بهداشت،توجه نموده اند و از شركت در مراسمات،تجمعات وسفرهاي غير ضروري اجتناب کنند.