رییس پلیس راهور خوزستان: الزام به تمدید معاینه فنی لغو شد
رییس پلیس راهور خوزستان: الزام به تمدید معاینه فنی لغو شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با اشاره به تعطیلی مراکز معاینه فنی در استان گفت: تا اطلاع ثانوی و رفع بحران کرونا، الزام به تمدید معاینه فنی برای خودروهای سبک و سنگین در استان لغو شد.

سرهنگ منصور جمشیدی اظهارداشت: مراکز معاینه فنی در سراسر استان تعطیل هستند و به همین دلیل خودروها نیازی به تمدید و یا دریافت معانیه فنی ندارند.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای پیشگیری از سرایت احتمالی ویروس کرونا در بین مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی صورت گرفته تا از این طریق بتوانیم سلامت شهروندان را حفظ کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان تعداد مراکز معاینه فنی در استان را ۳۰ مرکز عنوان کرد و افزود: لغو الزام تمدید معاینه فنی مربوط به همه خودروها سواری، باری و سنگین است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان همچنین با اشاره به اینکه تردد بین شهری در استان با محدودیت‌هایی همراه است، بیان داشت: در این راستا نیز برخی از مسیرهای درون شهری در استان به منظور کاهش تردد شهروندان مسدود شده است.

سرهنگ جمشیدی با اشاره به مسدود شدن هسته مرکزی کلانشهر اهواز ، تاکیدکرد: نیروهای پلیس از شهروندان می‌خواهند تا برای شکستن چرخه انتقال ویروس کرونا در خانه بمانند.

وی تصریح کرد: در صورتی که شهروندان محدودیت‌های ترافیکی در شهرهای استان را رعایت نکنند، قطعا اعمال قانون خواهند شد و پلیس در این زمینه بسیار جدی برخورد خواهد کرد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تا به امروز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اهواز ۱۸۴ مورد، دزفول ۵۵ مورد، آبادان و خرمشهر هر کدام ۴۵ مورد، ماهشهر ۳۸ مورد، اندیمشک ۳۶ مورد، شوشتر ۳۰ مرود، شادگان ۲۱ مورد، مسجد سلیمان ۱۵ مورد، شوش و بهبهان هر کدام ۱۴ مورد، باوی ۱۵ مورد، رامهرمز ۱۱ مورد، کارون ۱۳ مورد، امیدیه ۹ مورد، ایذه پنج مورد، هندیجان و حمیدیه هر کدام چهار مورد، رامشیر و گتوند هر کدام سه مورد، اندیکا و باغملک هر کدام ۲ مورد و دشت آزادگان و آغاجاری هر کدام یک مورد بوده است.

منبع: ایرنا