کنترل‌های سختگیرانه به ورودی شهرهای خوزستان می‌رسد
کنترل‌های سختگیرانه به ورودی شهرهای خوزستان می‌رسد

استاندار خوزستان از اعمال کنترل‌های سختگیرانه در ورودی‌های شهرستان‌های استان خبر داد.

غلامرضا شریعتی در آیین آغاز عملیات بیولوژیک شهدای سلامت قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز (۵ فروردین‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: همه مستحضر هستند که بحث مقابله با کروناویروس، ویروس جدیدی که اخیرا همه دنیا را گرفتار کرده و کشور ما نیز با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کند، کار جامع و حیاتی است و عمده کار را مردم برعهده دارند.

وی افزود: اینکه مردم برای کارهای غیرضروری از منزل خارج نشوند و در منزل بمانند و تلاش کنند از راه‌های انتقال ویروس پیشگیری کنند، در قطع زنجیره انتقال بسیار تاثیرگذار است.

استاندار خوزستان گفت: باید شرایط برای کاهش تجمعات فراهم شود که در این راستا ادارات، اصناف، بازار، مراسمات فرهنگی، مذهبی و زیارت اهل قبور را تعطیل کرده‌ایم.

شریعتی ادامه داد: این ویروس بسیار به ما نزدیک است و بسیار بی‌رحم است بنابراین باید این مساله را جدی بگیریم و توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

استاندار خوزستان گفت: البته همه با هم و در کنار هم کرونا را شکست می‌دهیم. عزیزان ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه کربلا به واسطه همت بلندشان و در صحنه بودن همیشگی‌شان برای دفاع از این کشور و مردم این مملکت این بار هم به میدان آمدند و تمام امکانات خود را بسیج کردند تا ابتدا ۳۰ نقطه اهواز و سپس دیگر شهر های استان را گندزدایی و ضدعفونی کنند.

وی تصریح کرد: سپاه حضرت ولیعصر (عج) نیز هفته گذشته و سازمان آتش‌نشانی اهواز نیز از ابتدا، این کار سنگین را بر عهده گرفته‌اند که باید این کار به صورت جدی و مستمر به ویژه در مناطقی که تعداد بیماران زیاد است، ادامه داشته باشد.

شریعتی بیان کرد: بر ادامه و گسترش عملیات گندزدایی و ضدعفونی تاکید می‌کنم و مجدداً از مردم خواهشمندم همکاری لازم را با ما داشته باشند و از منزل خارج نشوند تا استان خوزستان اولین استانی باشد که شرایطش بهتر می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شرایط خوزستان پایدار است، گفت: در ورودی‌های خوزستان کنترل‌های سختگیرانه‌ای اعمال می‌شود و در آینده نزدیک نیز کنترل‌های سختگیرانه‌تری در ورودی شهرستان‌ها اعمال می‌شود.

منبع: ایسنا