واگذاری اداره امور شهرک صنعتی شماره 2 دزفول به شرکت خدماتی
واگذاری اداره امور شهرک صنعتی شماره 2 دزفول به شرکت خدماتی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از واگذاری اداره امور شهرک صنعتی شماره 2 دزفول به شرکت های خدماتی خبر داد.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ اخلاق محمدیان با اشاره به اینکه اداره امور شهرک صنعتی شماره 2 دزفول به شرکت های خدماتی واگذار شده است گفت: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرکهای صنعتی، تاکنون اداره امور 13 شهرک صنعتی به شرکتهای خدماتی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه قانون واگذاری اداره امور شهرکها و نواحی صنعتی در سال 1387 در مجلس شورای اسلامی مصوب شد اظهار داشت: طبق قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرکهای صنعتی به شرکتهای خدماتی، شهرکها و نواحی صنعتی که حائز شرایط واگذاری می باشند به شرکتهای خدماتی که اعضای آن در واقع مدیران و نمایندگان واحدهای تولیدی همان شهرک و ناحیه صنعتی هستند، واگذار می شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان افزود: براساس شرایط آیین نامه واگذاری، شهرکها و نواحی صنعتی که بیش از 75 درصد از اراضی آنها واگذار شده است و چنانچه در شهرکهای صنعتی 25 واحد و در نواحی صنعتی 15 واحد تولیدی به بهره برداری رسیده وجود داشته باشد حائز شرایط واگذاری به شرکتهای خدماتی می باشند.

محمدیان با بیان اینکه واگذاری اداره امور شهرکها و نواحی صنعتی یک فرآیند مستمر می باشد، گفت: درصورتی که هر کدام از شهرکها و نواحی صنعتی مشمول قانون واگذاری باشد، با ثبت شرکت خدماتی مربوطه مراحل واگذاری انجام خواهد شد.

وی واگذاری اداره امور شهرکهای صنعتی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: با این روش مشارکت صنعتگران در اداره امور شهرک ها افزایش، و هزینه های نگهداری کاهش می یابد.