422 نفر در خوزستان کرونایی شدند/ 57 قربانی/ 10 مورد جدید در اهواز ظرف 24 ساعت گذشته
422 نفر در خوزستان کرونایی شدند/ 57 قربانی/ 10 مورد جدید در اهواز ظرف 24 ساعت گذشته

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان ۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان تشخیص قطعی داده شده تا مبتلایان به این ویروس به ۴۲۲ مورد در خوزستان افزایش پیدا کند.

به گزارش کاوش، دکتر علی احسان پور روز شنبه ( دوم فروردین ماه) بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان ۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان تشخیص قطعی داده شده که این موارد به تفکیک ۱۰ مورد در اهواز،۶ مورد در خرمشهر،شهرستان های اندیمشک و آبادان هر کدام ۳ مورد،شهرستان های دزفول،شوش و شوشتر هر کدام ۲ مورد و شهرستان های امیدیه،بهبهان و رامشیر هر کدام ۱ مورد بوده است تا مبتلایان به این ویروس به ۴۲۲ مورد در خوزستان افزایش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد و شمار فوت شدگان ناشی از این بیماری در خوزستان به ۵۷ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و خودداری از هرگونه مسافرت و دید و بازدید عنوان کرد: از مردم خواهشمندیم با رعایت اصول بهداشتی مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان را یاری کنند.

احسان پور مجددا تاکید کرد: این بیماری افراد بالای ۵۰ سال با مشکلات قلبی و دیابت را هدف قرار می دهد و بیماری در افراد جوانتر عمدتا خفیف تر و یا بی علامت است و از این رو حفظ موازین بهداشتی در زمان ملاقات با اعضا مسن تر خانواده از سوی جوانترها از اهمیت بالایی برخوردار است.