فرماندار: کرونا وضعیت ماهشهر را نامناسب کرده است
فرماندار: کرونا وضعیت ماهشهر را نامناسب کرده است

فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: شیوع ویروس کرونا وضعیت شهرستان ماهشهر را نامناسب کرده و مردم هشدار ماندن در منازل را برای پیشگیری از تشدید این بیماری جدی بگیرند.

محسن بیرانوند اظهار داشت: با توجه به تاکید بر خودداری از خروج شهروندان از منازل شاهد تردد آنها در معابر درون و برون شهری هستیم.

وی افزود: بی توجهی مردم به هشدارها در خصوص کاهش تردد در بیرون از خانه، تدابیر مقابله با کرونا را با مشکل مواجه می‌کند.

فرماندار ماهشهر گفت‌: ویروس کرونا آفتی در جهان به شمار می‌رود که بسیاری از دولت‌ها را حتی برای اداره امور جاری و معمول دچار دشواری‌های پیچیده کرده و در ایران هم این ویروس باعث مختل شدن بسیاری از امور شده است لذا باید با وحدت عمومی و اجتماعی خود را برای شکست کرونا مهیا سازیم.

بیرانوند افزود: در راستای کنترل بیشتر، جلوگیری از اتلاف وقت، تسریع در رسیدگی بهتر و همچنین رفع کمبود وسایل بهداشتی، اکیپ های ثابت کنترل، مجهز به دستگاه های تب سنج و دوربین‌های حرارت سنج خواهند شد تا تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان را تحت پوشش و کنترل قرار دهند.

رییس ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: باز هم از شهروندان تقاضا داریم با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بندر ماهشهر، به نکات بهداشتی که توسط مراجع ذیصلاح درمانی انتشار می یابد توجه نمایند تا بتوانیم ضمن کنترل این ویروس، هرچه سریعتر بر آن غلبه کرده و سال جدید را با سلامتی کامل در کنار یکدیگر آغاز نماییم.

تاکنون ۳۹۱ نفر در خورستان به کرونا مبتلا شده‌اند، در اهواز ۱۲۸، دزفول ۴۰، آبادان ۳۹، ماهشهر ۲۹، اندیمشک ۲۷، شوشتر ۲۶، خرمشهر ۱۸، شادگان ۱۶، مسجد سلیمان ۱۰، بهبهان ۹، شوش ۹، رامهرمز هشت، باوی هشت، کارون پنج، ایذه و هندیجان هر کدام چهار مورد، اندیکا، امیدیه، حمیدیه و رامشیر هر کدام ۲ مورد، گتوند و باغملک و دشت آزادگان هر کدام یک مورد ابتلای قطعی ثبت شده است.

منبع: ماهشهر