عیدی شهردار به مردم اهواز: تامین اعتبار فاز اول مترو
عیدی شهردار به مردم اهواز: تامین اعتبار فاز اول مترو

پس از پیگیری‌های بسیار اکنون روند اجرایی اعطای اعتبار 500 میلیارد تومانی اوراق مشارکت برای متروی اهواز با دستور وزیر کشور به سرانجام رسیده است.

بحث متروی اهواز به یکی از دغدغه‌های 13 ساله مردم تبدیل شده و تا کنون شهرداران و مسؤولان زیادی برای اتمام این پروژه به مردم وعده‌هایی داده‌اند اما تا کنون محقق نشده‌اند. موسی شاعری نیز پس از به دست گرفتن سکان‌ شهرداری اهواز حل مشکلات پروژه قطار شهری اهواز را یکی از وظایف خود اعلام کرد تا با راه‌اندازی این پروژه از بار سنگین ترافیک اهواز کاسته شود.

چندی پیش شاعری درباره این پروژه با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه صحبت‌هایی انجام می‌دهد و در همین زمینه نیز از او قول اعطای اعتبار 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی اهواز را می‌گیرد تا فاز نخست این پروژه راه‌اندازی شود.

پس از پیگیری‌های بسیار اکنون روند اجرایی این اعتبار با دستور وزیر کشور به سرانجام رسیده است.

شاعری در این زمینه می‌گوید: حل مشکل متروی اهواز همواره یکی از خواسته‌های مردم و دغدغه‌های من بوده است به همین منظور برای این امر تلاش‌های زیادی در شهرداری اهواز صورت گرفت و اکنون خوشحالیم که بتوانیم این نوید را به مردم بدهیم که سرانجام پیگیری‌های تامین اعتبار 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی اهواز نتیجه داد.

وی در پایان از آغاز عملیات در سال 99 خبرداد.

منبع: فارس