عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر مناطق مسکونی شرکتی مناطق نفت خیز جنوب در اهواز با استفاده از تجهیزات آتش نشانی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه دارد.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی این شرکت، مدیریت عملیات غیرصنعتی با همکاری تنگاتنگ ایمنی، بهداشت و محیط زیست ستاد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت‌های بهره بردار نفت و گاز  در تلاش است تا وضعیت بهداشتی مجتمع‌های مسکونی و اداری را با ثبات نگاه دارد.

شهرک نفت، بیمارستان بزرگ نفت، ایستگاه‌های ایمنی و آتش‌نشانی و منطقه مسکونی نیوسایت از شمار مناطق ضدعفونی شده امروز پنجشنبه 22 اسفندماه بودند.

با این وجود مسئولان اچ اس ای، بهداشت و درمان و عملیات غیرصنعتی براین باورند که بدون همکاری و مشارکت خانواده‌ها و یکایک افراد، هرگونه برنامه‌ای برای پیشگیری از بلای کرونا بی اثر خواهد بود و خسارت های غیرقابل جبرانی را در پی خواهد داشت.

شایان ذکر است  اتوبوسها و مینی بوس های مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید نیز به صورت روزانه  دو بار در روز و بعد از هر سرویس گندزدایی و ضد عفونی می شوند.

همچنین اتوبوس‌های درون شهری و برون شهری شرکتی و استیجاری طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز  ضدعفونی با  مواد و محلول‌های شستشو و ضدعفونی هر شب در عملیات اتوبوسرانی ، تاکسیرانی و سبک انجام می‌گردد.

کلیه اماکن پرتردد رانندگان از قبیل بازرسی فنی، تعمیرگاهها و ادارات ستادی از اول اسفند ماه تا اطلاع ثانوی نیز ضد عفونی می شود.

حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) نیز با هدف مقابله با گسترش ویروس کرونا در شهر اهواز وارد عرصه خدمات رسانی به شهروندان شده است.

توزیع  ‏‏۲۰۰۰‏بسته (مواد ضدعفونی کننده و دستکش) در مناطق مسکونی ملاشیه، کوی نفت، بخش هایی از شهرک ‏ نفت و شهرک قائم و منازل مسکونی کارون  و گندزدایی مناطق محروم منبع آب، کوی رمضان، سلطان‌منش، منازل کارون و شهرک های حفاری و آغاجاری شهر اهواز از جمله اقدامات حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان است