مهندس گلپیچی رئیس بهداشت ، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت گاز استان خوزستان از آمادگی کامل و تمهیدات ویژه این شرکت در مقابله با ویروس کرونا وبا اقدامات صورت گرفته در این راستا اظهار داشت: مجموع اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی شرکت گاز استان خوزستان بر اساس شیوه نامه ابلاغی در مقابله با شیوع ویروس مسری کرونا به منظور تامین سلامت کارکنان در این شرکت انجام شد.

وی افزود: مهمترین اقدامات انجام شده شامل تبدیل وضعیت دستگاه ثبت ورود و خروج کارکنان از حالت انگشتی به کارت خوان و روشهای دیگر، توزیع ماسک، ضدعفونی نمودن تمام ساختمان ها و دفاتر کارکنان به ویژه رستوران، آبدارخانه ها، آموزش نیروهای خدماتی و اداری ، ضدعفونی کردن ساختمانها به صورت دوره ای ، توقف فعالیت های اماکن ورزشی و گردهمایی های آموزشی در این شرکت می شود. همچنین اطلاع رسانی راههای مقابله و پیشگیری این بیماری و شیو های علمی انجام مراقبت فردی از طریق پرتال داخلی و مبادی اطلاع رسانی به آگاهی همکاران می رسد.

گل پیچی تصریح کرد : خوشبختانه تا این لحظه مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در سطح شرکت گاز استان خوزستان گزارش نشده است و همکاران واحد بهداشت این شرکت بصورت مستمر در آمادگی کامل جهت ارائه سرویس های درمانی به همکاران هستند.

بر اساس این گزارش رئیس HSE ، تمامی همکاران، ضمن رعایت کامل اصول بهداشت فردی و همکاری با بخش های متولی در اجرای دستور عمل های مبارزه با ویروس کرونا از حضور در اماکن پر ازدحام پرهیز کرده و در صورت بروز کسالت و هرگونه تغییر وضعیت جسمی معاونت بهداشت و طب صنعتی با شماره شهری 34450710 و یا با شماره شرکتی 62020تماس حاصل فرمایند.