در راستای مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت، 20 دستگاه تجهیزات کمک تنفسی در اختیار بیمارستان های وزارت بهداشت در شهر اهواز قرار خواهد گرفت.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در چهارمین جلسه کمیته مدیریت شرایط اضطراری سطح  ۳ (بالاترین سطح مدیریتی و تصمیم گیری) آخرین تمهیدات شرکت ملی نفت درخصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا تشریح شد.

در این جلسه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار داشت: باتصمیم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و در راستای مسئولیت های اجتماعی، 20 دستگاه تجهیزات کمک تنفسی خریداری و در اختیار بیمارستان های وزارت بهداشت در شهر اهواز برای بیماران مبتلا به کرونا قرار خواهد گرفت.

دکتر حبیب الله سمیع افزود: عملیات تب سنجی از کارکنان صنعت نفت در تمامی ساختمان های اصلی وزارت نفت در دستور کار قرار گرفته و وسایل مورد نیاز حفاظت فردی و همچنین موادضدعفونی کننده با حمایت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حال تأمین است.

وی افزود: همچنین به منظور تشخیص بهتر و سریعتر ویروس کرونا یک دستگاه سی تی اسکن جدید برای بیمارستان نفت تهران خریداری می شود.

مدیرعامل بهداشت و درمان صنعت نفت و فرمانده صحنه کمیته شرایط اضطراری در پایان بیان داشت:در تمامی بیمارستان های صنعت نفت، آمادگی برای مقابله با ویروس کرونا و بیماران ناشی از آن فراهم است و تریاژ بیماران مشکوک به این بیماری کاملاً جدا شده است.