۲۰۵ نفر به کرونایی ها در کشور اضافه شد/ ۹ نفر دیگر فوت کرده اند/ خوزستان ۴ مبتلای جدید
۲۰۵ نفر به کرونایی ها در کشور اضافه شد/ ۹ نفر دیگر فوت کرده اند/ خوزستان ۴ مبتلای جدید

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت از ابتلای 205 نفر جدید به ویروس کرونا در کشور خبر داد که از این تعداد چهار مورد آن در خوزستان است.

به گزارش پایگاه خبری کاوش؛ کیانوش جهانپور افزود: از این تعداد ۵۲ نفر در تهران، ۲۱ نفر در قم، ۱۷ نفر در گیلان، ۲۲ نفر در گلستان، اصفهان ۱۲ نفر، مرکزی ۱۸ نفر، مازندران ۱۲ مورد، خراسان جنوبی یک مورد، ایلام یک مورد، استان فارس هشت مورد، کردستان ۵ مورد، قزوین ۶ مورد، خوزستان ۴ مورد، یزد ۴ مورد، سیستان و بلوچستان یک مورد، استان سمنان ۴ مورد، استان البرز ۸ مورد، اردبیل ۳ نفر، آذربایجان شرقی ۶ نفر بوده است.

وی گفت: از این تعداد ۲۰۵ نفره متأسفانه ۹ نفر فوت کرده اند و تعداد کل مبتلایان تا این لحظه به ۵۹۳ نفر رسیده است که تعداد ۱۲۳ نفر بهبود پیدا کرده است  و ۴۳ مورد هم فوت کرده اند.

بر اساس این گزارش با اضافه شدن این چهار مورد جدید در خوزستان، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا به ۱۵ نفر رسیده است که در نفر آن نیز فوت شده اند.

۱۱ نفر مبتلا شد قبلی خوزستان شامل سه بیمار در آبادان ، سه بیمار در اندیمشک، سه بیمار در شهرستان های اهواز ، دزفول و هندیجان و دو بیمار در شوشتر بوده است.

۲ نفر فوتی نیز از شهرستان های اندیمشک و شوشتر هستند.