رفع کمبود اقلام بهداشتی با راه‌اندازی خطوط تولید در خوزستان
رفع کمبود اقلام بهداشتی با راه‌اندازی خطوط تولید در خوزستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: یکی از دلایل افزایش قیمت کالاهای بهداشتی در استان کمبود آن در بازار است اما در تلاش هستیم با راه‌اندازی خطوط تولید مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی این مشکل را رفع کنیم.

امیرحسین نظری اظهار کرد: در استان تولیدکننده مواد ضدعفونی نداریم و در این زمینه مردم با هجوم به مراکز عرضه‌کننده مواد شوینده و بهداشتی نسبت به خرید این اقلام اقدام کرده‌اند و کمبود این محصول در بازار عامل گرانی آن است.

وی با اشاره به پیگیری‌ها برای حل مشکل کمبود مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در استان افزود: کمبود کالاهای بهداشتی در خوزستان با راه‌اندازی خط تولید مواد ضدعفونی و بهداشتی برطرف خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: با چند تولیدکننده در خوزستان صحبت شده است تا در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده و کالاهای بهداشتی ورود کنند و شاهد حل مشکل کمبود این کالاها در بازار استان باشیم.

نظری خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر با تشویق فروشندگان به دنبال آن هستیم تا این فروشگاه‌ها کالاهای موردنیاز مردم را تهیه و در اختیار آن‌ها قرار دهند. جو روانی که در زمینه کروناویروس وجود دارد شرایطی را ایجاد کرده است که مردم به اقلامی از جمله ماسک و موادشوینده و ضدعفونی کننده نیازمند هستند و باید نسبت به تامین آن اقدام کرد.

منبع: ایسنا