مدیر کل فرهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از طرح کارگری نمونه فولاد اکسین و همچنین امکانات فرهنگی این شرکت بازدید به عمل آورد.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی این شرکت، امروز یکشنبه ۴ اسفند دکتر احمدبیگی مدیر کل فرهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به همراه هیات همراه و جمعی از مدیران شرکت از طرح کارگری نمونه فولاد اکسین و همچنین امکانات فرهنگی این شرکت بازدید به عمل آورد.

طرح کارگری نمونه فولاد اکسین خوزستان در زمینه بهینه سازی الگورتیم چرخش موتورهای خط نوردی بوده که سال جاری توسط آقای محی الدین رحمانی پرسنل شرکت در جشنوراه امتنان از جامعه کار و تولید (کارگر نمونه) ارائه و موفق به کسب مقام اول در استان خوزستان گردید.

اجرای طرح بهینه سازی الگورتیم چرخش موتورهای خط نوردی در این شرکت، منجر به کاهش ۵۷ درصدی مصرف انرژی موتورهای خط نورد گرم و همچنین افزایش ۱۲۵ درصدی عمر این تجهیزات شده است.

این بازدید نیز جهت بررسی و داوری طرح مذکور بمنظور کسب مقام کشوری با حضور مدیر کل فرهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیر رفاه اجتماعی، رئیس اداره امور اجتماعی و مسئول فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان از خط تولید نورد فولاد اکسین صورت گرفت.