برای ناصر سودانی که اصولگرایی از او می بارد/ او برنده است
برای ناصر سودانی که اصولگرایی از او می بارد/ او برنده است

ناصر سودانی برنده انتخابات هم نشود، برنده اصولگرایی شده است و نشان داد که یک استاد دانشگاه و معلم است.

یادداشت وارده: این انتخابات هر چه بوده یک آزمون بزرگ برای اصولگرایان بوده تا بدانیم در غیاب رقیب سنتی خود و نزدیک بودن به صندلی قدرت، کدام از چهره های شاخص این جریان راه و روش اصولگرایی را در انتخابات رعایت می کند و برای رسیدن به صندلی بهارستان حاضر هستند چه فعالیت هایی را انجام دهند.

این روزها اتفاقات قابل تاملی در جریان اصولگرایی خوزستان در حال رخ دادن است و هر روز یک لیست جدید از درون این جناح و شورای نیروهای انقلاب منتشر می شود. آش آنقدر شور شده که مردم می گویند ائتلافی که نتوانسته است یک لیست را مدیریت کند و هر روز تایید و تکذیب می شود و یک نفر جایگزین دیگری می شود چگونه می خواست برای یک استان برنامه بچیند و در صورت راه یابی کاندیداهای مورد حمایت؛ در استان تاثیر گذار باشد.

به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خوزستان انتقادهای بسیاری حتی از سوی چهره های اصولگرایی وارد است و مهم ترین آن این است که در نوع انتخاب اسامی نهایی لیست شورای ائتلاف شفافیت وجود نداشت و مشخص نشد با چه شاخص هایی به این افراد رسیدند.

در این میان اما و اگرهای آن لیست و این لیست و هزینه های آنچنانی تبلیغات چهره های منسوب به اصولگرایان، کاندیداهای دیگری هم در این طیف هستند که ساده و شفاف با موضع اصولگرایی و انقلابی در حال تبلیغات برنامه های خود هستند و روند ها هم از استقبال جامعه از آنها حکایت دارد.

ناصر سودانی نماینده پیشین ادوار مجلس در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه از جمله این داوطلب های ورود به مجلس است که می توان اصولگرایی را با رفتار و منش او تعریف کرد و سطح اقتصادی زندگی وی و تبلیغات حداقلی که کرده است خود نشان از پاکدستی او در دوران نمایندگی مجلس در گذشته دارد.

سودانی صریح است، شفاف است، مواضع کاملا اصولگرایی دارد، از افراط به دور است و به هر طریقی برای رای آوری متوسل نمی شود و با توجه به تجربه گرانبهای دوران گذشته مجلس و برنامه هایی که ارائه کرده است یکی از شانس های اصلی رای آوری و کسب رای اصولگرایان است.

تبلیغات رنگارنگ، های و هوی ها همیشه آدمی را به اشتباه انداخته است و گویا این انتخابات نمونه بارز آن خواهد بود چرا که برعکس روی شهر که برنده های انتخابات را کسان دیگری معرفی می کند در لایه های میانی جامعه و آنجا که واقعیت حاکم است خبرهایی دیگری از استقبال از کاندیداها در جریان است.

آنجاست که طیف های منتسب به اصولگرایی و راه و روش این جناح، ناصر سودانی را گزینه خود می دانند هرچند که نه نشست ها و دیدارهایشان رسانه ای شود و نه در پوسترهای سطح شهر آمده باشد. به قول ناصر سودانی: مردم در این دوره در رای دادن آتش به اختیار عمل می کنند.

ناصر سودانی برنده انتخابات هم نشود، برنده اصولگرایی شده است و نشان داد که یک استاد دانشگاه و معلم است. هرچند که عملکرد وی در سه دوره مجلس و رای اعماد مردم به برنامه های او، نشان می دهد از شانس های بالای انتخابات است.