علی محمدی مدیرعامل در دیدار با بانوان شاغل شرکت که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد، ارتقای وضعیت شغلی بانوان را از اولویت های فولاد خوزستان بیان نمود.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، این دیدار عصرگاه روز شنبه ۲۶ بهمن ماه ۹۸ در سالن کنفرانس ساختمان مدیرعامل و با حضور مهران عباس زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی از بانوان شاغل در بخش های مختلف شرکت برگزار شد.
علی محمدی در این دیدار اظهار داشت: با تلاش‌ کارکنان فولاد خوزستان در سال جاری شاهد دستاوردهای متعددی در استان و کشور بودیم و بانوان شاغل در دستیابی به این موفقیت‌ ها نقش موثری داشتند.
وی افزود: فولاد خوزستان در کنار تولید پایدار، کمک قابل توجه ای را در بحث ارزآوری به کشور داشته و بیشترین میزان ارز را به بانک مرکزی ارائه نموده است. بر همین اساس این شرکت برترین رتبه در حوزه کیفیت محصول، صادرات و ارزآوری را در سال ۹۸ به خود اختصاص داده است.
محمدی اظهار داشت: این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی، با توجه به کمک های به موقع و مستمر به سیل زدگان مناطق آسیب دیده و محروم، تندیس برتر مسئولیت پذیری اجتماعی کشور را بدست آورد. این عملکرد مثبت در کنار فرهنگ‌ سازی و دعای‌ خیر محرومان و رعایت نکات ایمنی از سوی کارکنان، در پایین آمدن حوادث در شرکت، تاثیر بسزایی داشته است.
مدیر عامل فولاد خوزستان با اشاره به وظیفه مادری و همسرداری بانوان شاغل خاطرنشان کرد: باید با اجرای برنامه های فرهنگی برای خانواده های مادران شاغل و سرپرست خانوار، شرایط مطلوب فراهم شود و از لحاظ مدیریت زمانی نیز، بانوان دغدغه مبلغ اضافه‌ کار نداشته باشند و به مسئولیت اصلی خود در خانه بپردازند.
محمدی با اشاره به بانوان شاغل در هولدینگ فولاد خوزستان، تصریح نمود: باید نوع قراردادها، خدمات، پرداخت‌ ها و امنیت شغلی به سطحی برسد که کارکنان در شرکت های تابعه با اطمینان خاطر به فعالیت خود ادامه دهند. البته با توجه به برخی از قراردادها و پیمان‌ ها که به عنوان دانش فنی فولاد خوزستان به شمار می‌آیند، پس از بازنگری سعی خواهد شد که به فولاد خوزستان انتقال داده شوند.

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: در آینده و با بررسی های لازم، ارتقای گروه بانوان دارای سابقه کار بیست سال به بالا در دستور کار قرار خواهد گرفت.