مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خورستان گفت: با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور یک طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۴۰ میلیون یورو در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز کلنگ زنی شد.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، اخلاق محمدیان با اشاره به اینکه با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور یک طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۴۰ میلیون یورو در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز کلنگ زنی شد اظهار داشت : شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز ۲۸۳ هکتار مساحت دارد و در این شهرک ۳۵۰ قرارداد واگذاری منعقد شده است.
وی گفت: در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز ۱۹۵ واحد تولیدی با اشتغال بیش از ۳ هزار نفر به بهره برداری رسیده است.
محمدیان افزود: شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز یکی از شهرکهای صنعتی فعال در منطقه می باشد که واگذاری زمین در آن در حال محدود شدن است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان بیان داشت: هم اکنون ۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال در این شهرک صنعتی فعال و در حال اجرا می باشد.
وی پروژه های عمرانی در حال اجرا در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز را احداث سیل بند، عملیات خیابان سازی ۱۸ خیابان ، تعمیر ۴ دهنه پل های ورودی شهرک، پروژه فاضلاب و تعمیرات خسارت ناشی از سیل در شهرک صنعتی عنوان کرد .
محمدیان ادامه داد : همزمان با ششمین روز از ایام مبارک دهه فجر، با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و استاندار خوزستان،کلنگ یک طرح صنعتی در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز با سرمایه گذاری ۴۰ میلیون یورو و ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی به زمین زده شد.
این واحد صنعتی در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع احداث می شود و تولید کننده تخته فیبر خام با چگالی متوسط از چوب با ظرفیت تولید سالانه ۱۵ میلیون متر مربع خواهد بود.