مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از برگزاری نمایشگاه معکوس و نشست های B2bدر غرفه شرکت شهرکهای صنعتی با حضور تجار کشور عراق و چین در نهمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی مهندسی استان خبر داد.

اخلاق محمدیان با اشاره به اینکه در نهمین نمایشگاه توانمندیهای صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان نشست های b2bبا حضور تجار و سرمایه گذارانی از کشور چین و عراق در غرفه این شرکت برگزار شد، گفت: در این نشست ها واحدهای صنعتی محصولات خود را به تجار عراق و چین معرفی کردند و مذاکراتی در خصوص آغاز همکاریها با این دو کشور انجام دادند.

وی اظهار داشت: مقرر گردید تجار کشور عراق و چین از شهرکهای صنعتی استان بازدید کنند و از نزدیک با صنعتگران و واحدهای تولیدی استان آشنا شوند . همچنین قرار شده است برنامه ریزی های لازم به منظور برپایی نمایشگاهی از توانمندی های استان خوزستان در بصره عراق انجام پذیرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان ادامه داد: در راستای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه بنگاه های کوچک و متوسط در سال ۱۳۹۸، در غرفه‌ی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان نمایشگاه معکوس با حضور واحدهای فناور و دانش بنیان با موضوع معرفی نیازهای فناورانه کشور از طریق فن بازار استان خوزستان برگزار شد .

محمدیان افزود: در این نشست پس از بیانات کارگزار فن بازار منطقه‌ای شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، صنعتگران فناور محور و مشاورین مرتبط در این حوزه‌ها نسبت به توانمندی و چالش‌های پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.