پاداش همکاری با برق منطقه ای خوزستان در  مدیریت مصرف برق پرداخت شد/ ۶۵ میلیارد ریال پاداش به هفت شرکت صنعتی همراه
پاداش همکاری با برق منطقه ای خوزستان در  مدیریت مصرف برق پرداخت شد/ ۶۵ میلیارد ریال پاداش به هفت شرکت صنعتی همراه

معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: به شرکت های صنعتی که در تابستان سال جاری با این شرکت در مدیریت شبکه و کاهش مصرف برق همکاری داشته اند، بیش از ۶۵ میلیارد ریال پاداش پرداخت شده  است. سید مهرداد بلادی موسوی بیان کرد: با توجه به مشارکت برخی از مشترکین برق […]

معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: به شرکت های صنعتی که در تابستان سال جاری با این شرکت در مدیریت شبکه و کاهش مصرف برق همکاری داشته اند، بیش از ۶۵ میلیارد ریال پاداش پرداخت شده  است.

سید مهرداد بلادی موسوی بیان کرد: با توجه به مشارکت برخی از مشترکین برق در اجرای برنامه های طرح پاسخگویی بار (طرح ذخیره عملیاتی و طرح کاهش و قطع بار صنعتی) در تابستان سال ۹۸، که منجر به عبور موفق شبکه برق از تابستان گرم و طاقت فرسای استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد شده به آنها پاداش تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۵ میلیارد ریال به ۷ مشترک صنعتی که همکاری کرده اند پرداخت شده است؛ تصریح کرد: این پاداش در برق آذر ماه این مشترکین لحاظ و از صورتحساب برق مصرفی آنها کسر گردیده است.

معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان افزود: میزان این پاداش همکاری برای برخی از مشترکین به گونه ای بوده که نه تنها در آذر ماه هیچگونه مبلغی بابت برق مصرفی خود پرداخت نکرده اند بلکه حدود ۵۰ درصد از صورتحساب دی ماه آنها نیز بخشیده شد.

بلادی موسوی با تشکر و قدردانی از همکاری صنایع در کاهش مصرف برق؛ تاکید کرد: از صنایع و سایر مشترکین درخواست می شود در تابستان آتی نیز همکاری لازم در جهت کاهش بار خود به منظور عبور موفق از پیک بار شبکه را داشته باشند.

شرکت فولاد خوزستان، سیمان خوزستان، سیمان مارگون، فولاد پارس هفت تپه، سیمان کارون، ایستگاه گاز شهید محمدی و فولاد اکسین خوزستان شرکت های صنعتی هستند که پاداش اجرای برنامه های طرح پاسخگویی بار، را دریافت کرده اند.