اگر سندی در تایید خرابکاری در آبگرفتگی دارید منتشر کنید
اگر سندی در تایید خرابکاری در آبگرفتگی دارید منتشر کنید

گستردگی آبگرفتگی های آذرماه و خسارتی که به مردم وارد شده آنقدر بزرگ هست که نمی توان از کنار این ادعا که خرابکاری شده به سادگی گذشت و آن را تنها یک گفته تلقی کرد.

ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی و آبرو و اعتباری که از رسانه ها در این اتفاق رفت یک تجربه شد که دیگر هیچ ادعایی را بدون دلیل قبول نکنند و حتی آن را رد نکنند بلکه به دنبال این باشند که چه اسنادی در تایید یا رد ماجرای گفته شده وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری کاوش، معاون خدمات شهرداری اهواز در خصوص چرایی آبگرفتگی گسترده اهواز در آذر ماه گذشته از احتمال خرابکاری حرف زده و گفته؛ هنگام لایروبی و رفع انسداد خطوط فاضلاب مشاهده شد که مقادیر زیادی کیسه شفته آهک و سنگ جدول در خط اصلی جمع‌آوری فاضلاب و آب‌های سطحی در خیابان نخلستان که آخرین خط جمع‌کننده شهرک دانشگاه، فرهنگ‌شهر، معین‌زاده و بهارستان است، ریخته شده بود.

این مورد، مشکوک به خرابکاری بود زیرا به اندازه یک کامیون شفته آهک و سنگ جدول به طرز ماهرانه‌ای در یک منهول جاگذاری شده بود.

فرمانداز کارون نیز به نحو دیگر از خرابکاری در آبگرفتگی و حتی اقدام به تحریک مردم در این شهرستان حرف زده و گفته؛ برخی منهول‌های فاضلاب شهرستان توسط افرادی ناشناس با بتن‌ریزی، مسدود شده و ما اکنون در حال شکستن این بتن‌ها هستیم از سوی دیگر برخی با فیلم برداری از آبگرفتگی‌ها و مشکلات فاضلاب و انتشار آن در فضای مجازی اقدام به تحریک مردم می‌کنند.

در تایید یا رد این ادعاها می توان فرضیه هایی مطرح کرد از اینکه آیا این گفته ها صحت دارد یا ندارد و اگر دارد ممکن است چه کسانی پشت این خرابکاری باشند اما حال که با یک بارندگی دیگر آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب تکرار شده، از شهرداری اهواز و فرمانداری کارون خواسته می شود تا اسناد خود در احتمال خرابکاری را منتشر کنند تا راست آزمایی آنها مورد بررسی قرار گیرد و یا کمک کنند که تحقیقات بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

گستردگی آبگرفتگی های آذرماه و خسارتی که به مردم وارد شده آنقدر بزرگ هست که نمی توان از کنار این ادعا که خرابکاری شده به سادگی گذشت و آن را تنها یک گفته تلقی کرد. بررسی بیشتر این موضوع روشن می کند که اگر این ادعاها صحت دارد این خرابکاری ها از طرف چه کسانی و با چه هدفی صورت گرفته و اگر هم این گفته ها صحت نداشته باشد نیازمند یک بررسی دیگر است که چرا و با چه هدفی این ادعاها را در این شرایط مطرح کرده اند.