فرمانده سپاه خوزستان: آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران‌ تغییرِ تاکتیک داده است
فرمانده سپاه خوزستان: آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران‌ تغییرِ تاکتیک داده است

فرمانده سپاه ‌خوزستان با بیان اینکه آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران‌ تغییرِ تاکتیک داده است، گفت: آمریکا در منطقه به دنبالِ این است که کشورها بی‌دولت باشند تا بتواند به منافع خود برسد.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در مراسم یادبود شهدای ترور روز جمعه ۱۳ دی ۹۸ در بغداد و شهدای مدافع حرم و جنگِ تحمیلی شهرستان‌های امیدیه و آغاجاری اظهار داشت: آمریکا به دنبال بی‌دولت‌کردن کشورهای منطقه برای دستیابی به منافع خود است و به هر کشوری لشکرکشی کرده در آن فاجعه‌ آفریده است.

وی افزود: کشتار ۷ میلیون بی‌گناه در ویتنام، بمباران‌ هسته‌ایِ دو شهرِ ژاپن و جنایاتش در کشورهای دیگر نشان داده که آمریکا هیچ کجا به فکر مردم نبوده و تنها به دنبال منافع شخصی خود است.

شاهوارپور همچنین به کارشکنی‌های آمریکا در ایران اشاره و عنوان کرد: در جمهوری اسلامی ایران نیز از همان ابتدا با هدفِ براندازی از دوجبهه‌ی تجهیزِ صدام‌ و تقویت گروهک‌های داخلی وارد شد که ‌در هر دو شکست خورد و در نتیجه آن از مقابله برای شکست جمهوری اسلامی ایران، به تلاش برای مهار آن تغییرِ تاکتیک داد.

وی همچنین به شهدای ترور ۱۳ دی ماه ۹۸ و شهید اسماعیل دقایقی فرمانده لشکر ۹ بدر نیز اشاره و عنوان کرد: فعالیت‌های جهادی که امروزه شاهد آن هستیم ادامه فعالیت‌های بی‌چشمداشتِ کسانی مثل شهید اسماعیل دقایقی در جنگ‌ تحمیلی و شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در جنگ علیه داعش و مناطق سیل‌زده است.

فرمانده سپاه ولی‌عصر خوزستان بیان کرد: با وجودِ حاج قاسم‌ سلیمانی و همرزمان شهیدش‌ حماسه‌سرایی‌های رستم و سهراب دیگر افسانه نبوده و برگِ زرینی از تاریخ معاصر ایران خواهند بود.

منبع/ تسنیم