کارت سوخت خودروهای اروندی پلاک قدیم صادر شده/ اگر نرسیده از طریق منطقه آزاد اروند پیگیر شوید
کارت سوخت خودروهای اروندی پلاک قدیم صادر شده/ اگر نرسیده از طریق منطقه آزاد اروند پیگیر شوید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان ( اهواز) گفت: تمامی کارت سوخت خودروهای اروندی پلاک قدیم صادر شده است و چنانچه کارت سوخت مالکین این خودروها به دستشان نرسیده است از طریق منطقه آزاد اروند پیگیر مشکل خود باشند.

نعمت الله نجفی روز شنبه  در گفت و گو با خبرنگار کاوش در خصوص صدور کارت سوخت خودروهای اروندی پلاک قدیم اظهار کرد: هیچگونه مشکلی در صدور کارت سوخت خودروهای اروندی پلاک قدیم وجود ندارد و تمام کارت ها تا اواخر آذرماه صادر و تحویل منطقه آزاد اروند داده شده اند.

وی ادامه داد: حدود ۱۸ هزار و ۷۰۰ کارت سوخت برای خودروهای اروندی پلاک قدیم صادر و تحویل منطقه آزاد اروند داده شده و ۲۰ هزار و ۶۰۰ کارت برای خودروهای اروندی پلاک جدید ( که پلاک ۳۳ دارند) صادر و از طریق پست ارسال شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان ( اهواز) خاطرنشان کرد: از آن جایی که کارت سوخت خودروهای اروندی پلاک قدیم آدرس نداشتند و به اسم منطقه آزاد اروند صادر گردیده اند، به همین دلیل کارت ها تحویل حراست منطقه آزاد داده شده و صورت جلسه ای نیز در این زمینه شده است.

به گزارش کاوش، شنیده ها حاکی از آن است که منطقه آزاد اروند قصد دارد با گرو نگهداشتن کارت سوخت خودروهای اروندی که بعد از صدور به آن ها تحویل داده شده، بدهی خود را  از برخی مالکان خودروهای اروندی بگیرد.