هیات نظارت خوزستان صلاحیت ۱۵ داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آبادان را تایید کرد. معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان روز یکشنبه گفت: از بین ۶۰ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این حوزه از سوی هیات اجرایی شهرستان آبادان صلاحیت ۱۵ داوطلب که ۲۵ درصد آنان می باشد شامل ۱۴ […]

هیات نظارت خوزستان صلاحیت ۱۵ داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آبادان را تایید کرد.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان روز یکشنبه گفت: از بین ۶۰ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این حوزه از سوی هیات اجرایی شهرستان آبادان صلاحیت ۱۵ داوطلب که ۲۵ درصد آنان می باشد شامل ۱۴ مرد و یک زن را تایید کرد.
سید زین‌العابدین موسوی افزود:کسانی که صلاحیت آنها تایید نشده یا هویت آنها احراز نشده است، می توانند در مهلت مقرر اعتراض خود را برای رسیدگی به هیات نظارت خوزستان یا هیات نظارت مرکزی انتخابات در تهران اعلام کنند.

هشت داوطلب حوزه نمایندگی شادگان نیز تایید صلاحیت شدند

فرماندار شادگان هم گفت:در این حوزه انتخابی ۲۵ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که از این تعداد هشت نفر تایید صلاحیت شدندکه حدود ۳۲ درصد می باشند.

سعید حاجیان افزود از این تعداد سه نفر انصراف داده و ۱۴ نفر نیز صلاحیتشان احراز نشد.

سعید حاجیان افزود: بر اساس روزشمار انتخابات، داوطلبانی که صلاحیتشان در هیات‌های نظارت تایید نشده‌اند، می‌توانند شکایت خود را به همراه مستندات از ۲۲ تا ۲۶ دی‌ ماه جاری به دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در خوزستان یا تهران اعلام کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار است دوم اسفند امسال برگزار شود. شهرستان آبادان سه کرسی نمایندگی و شادگان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: ایرنا