اقلام کمکی شرکت فولاد اکسین خوزستان در بین دانش آموزان مدرسه ی شهیدچمران شهرستان کارون توزیع شد.

به گزارش کاوش به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، صبح شنبه ۲۱ دی مراسمی باحضور مدیر روابط عمومی و مدیر خدمات عمومی و رفاه شرکت فولاد اکسین در مدرسه شهیدچمران شهرستان کارون برگزار و اقلام کمکی این شرکت به دانش آموزان اهداء شد.

هومن خورشید مدیر روابط عمومی فولاد اکسین طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: کمک اخیر این شرکت به مدرسه شهید چمران و تهیه کردن اقلامی که دانش آموزان عزیز ما امروز از آنها بهره مند هستند، وظیفه بوده و امیدواریم با اخذ اعتبار در سالیان بعدی نیز ادامه پیدا کند و کمک های بیشتری را در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد اکسین انجام دهیم.

خورشید ضمن تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید سلیمانی فقدان این مرد بزرگ را تسلیت گفت، و افزود: سپهبد سلیمانی در قلب دشمن می رفت و راحتی و آرامش خود را فدا می کرد تا امنیت کشور را حفظ کند، یادمان می آید در چند سال قبل، هر لحظه ممکن بود ملت و کشور ما مورد هجوم داعش قرار گیرد اما با رشادت های شهید سلیمانی داعش نتوانست به کشور عزیزمان ایران حمله کند.

وی در پایان اظهار داشت: خوشحال هستیم که این کمکها شور و اشتیاق را بین دانش آموزان ایجاد کرده و ان شاء الله در آینده این بچه ها بتوانند شهر و کشور را آباد و مردم از خدماتشان بهره مند شوند و از میان آنها سردار سلیمانی های دیگری ظهور کند.

گفتنی ست در این مراسم آقای باغلایی رئیس آموزش و پروش شهرستان کارون ضمن تقدیر از شرکت فولاد اکسین در انجام مسئولیت های اجتماعی در تجهیز مدارس روستای قلعه چنان با اهدا لوح به مدیرعامل شرکت فولاد اکسین و مدیران از همکاری این شرکت تقدیر بعمل آورد.