مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پیشنهاد احداث چندین سالن ورزشی، تمرینی و چندمنظوره برای شهرستان کارون به وزارت نفت ارسال شده است و امیدواریم وزیر نفت مانند گذشته همکاری لازم را داشته باشد تا این شهرستان محروم نیز صاحب چند سالن ورزشی شود.

افشین حیدری اظهارکرد: تمام مدارس شهرستان کارون به وسایل و امکانات ورزشی مجهز خواهند شد. همچنین چندین زمین چمن مصنوعی در این شهرستان احداث می‌شود تا علاقه‌مندان به فوتبال نیز بتوانند به فعالیت در این رشته بپردازند.

وی با بیان این‌که‌ پیشنهاد احداث چندین سالن ورزشی، تمرینی و چندمنظوره برای شهرستان کارون به وزارت نفت ارسال شده است، گفت: امیدواریم وزیر نفت مانند گذشته، همکاری لازم را داشته باشد تا این شهرستان محروم نیز صاحب چند سالن ورزشی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: با جدیت به دنبال احداث چند سالن ورزشی جدید در شهرستان کارون هستیم و امیدواریم وزارت نفت درخواست همکاری در این زمینه را بپذیرد تا از محل کمک‌های نفت، بتوانیم اعتبارات لازم را برای احداث سالن‌های ورزشی تامین کنیم.

وی با بیان این‌که سال گذشته ساخت استادیوم شهرستان کارون کلنگ‌زنی شد، عنوان کرد: این پروژه در دستور کار است. همچنین عملیات اجرایی روشنایی یکی از زمین‌های بزرگ ورزشی این شهرستان در مجاورت رودخانه، در حال انجام است. تلاش ما این است که ورزش شهرستان کارون بیش از پیش رونق پیدا کند و شاهد گسترش تمام رشته‌های ورزشی در این شهرستان باشیم.

مرجع/ ایسنا