یک تشکل سیاسی خوزستان:آمریکا تجسم واقعی شیطان است
یک تشکل سیاسی خوزستان:آمریکا تجسم واقعی شیطان است

جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شاخه خوزستان در بیانیه‌ای جنایت وقیحانه و ددمنشانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار پاکباز جهان اسلام شهید قاسم سلیمانی را محکوم و رژیم منفور آمریکا را تجسم واقعی شیطان در کره زمین توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است:” بار دیگر رژیم استکباری و تروریستی آمریکا پرده‌ای از سفاهت و خونخواری خود را نشان داد و این یزیدیان زمان، دستشان به خون یاوران حسینی و سربازان رشید اسلام، سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه همیشه سرافراز انقلاب اسلامی و جمعی از یاران و همرزمانش از جمله ابومهدی المهندس آغشته شد.”

در فراز دیگری از این بیانیه آمده است:”مردمان ایران زمین ، جهاد و از خودگذشتی این سردار سرافراز اسلام را هرگز از یاد نخواهند برد، چه در جبهه جنگ تحمیلی و مبارزه با اشرار و برهم‌زنندگان امنیت ایران ، چه در مبارزه با گروه تروریستی داعش و رژیم سفاک صهیونیستی؛

آن روز که سیل، دیار خوزستان را فراگرفت حضور نیروهای حشدالشعبی به همراه شهید ابومهدی المهندس و سایر یاران مقاومت که با جان و دل به کمک مردم شتافتند و همبستگی قلبی با مردم ایران را نشان دادند هرگز از یاد نخواهیم برد.”

این بیانیه ادامه می‌دهد:”رژیم جنایتکار آمریکا در حقیقت تجسم واقعی شیطان در زمین است و به حق آن پیر فرزانه(امام خمینی(ره)، آن را شیطان بزرگ نامید وهر زمانی و هر جایی که خون بیگناهی ریخته می‌شود و یا ستمی بر مظلومی وارد می شود دست شیطانی‌اش عیان است.”

در بیانیه جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شاخه خوزستان آمده است:”امروز امت اسلام و به ویژه ملت شهید پرور ایران به پیروی از رهبر فرزانه انقلاب اعلام می‌دارد که خون این عزیزان عزم جبهه مقاومت اسلامی برای مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی آنها را راسخ‌تر می‌نماید و از خون این شهیدان والا مقام صدها حاج قاسم سلیمانی دیگر خواهد رویانید که روزگار را بر آنان سیاه خواهند کرد”.

در این بیانیه آمده است:”این شیاطین منتظر باشند که انتقام سخت سربازان ولایت و رهبری در راه است و به عموم مسلمانان و آزادی خواهان جهان نیز نوید می دهند که مجاهدان فی سبیل اله تا قطع دست شیطان بزرگ صهیونیسم جهانی و عوامل خوار و زبون آنها از امت اسلام، از پای نخواهند نشست و با اعتقاد به وعده الهی، نصرت و پیروزی جبهه حق بر باطل را به ارمغان خواهند آورد.

پیش از این تاکنون نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز ، استاندار خوزستان ، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، شخصیت‌های سیاسی و علمی ، حوزه‌های علمیه خوزستان و… با صدور اطلاعیه ها و بیانیه‌های جداگانه جنایت وحشیانه به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ابومهدی المهندس جانشین سازمان حشدالشعبی(بسیج مردمی عراق) و همراهان آنان را تبریک و تسلیت گفته و بر تداوم راه پرافتخار شهیدان تاکید کردند.

طبق اعلام غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، روز یکشنبه ۱۵ دی، خوزستان نخستین میزبان پیکر پاک و مطهر سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کشور خواهد بود. فردا به مناسبت تشییع پیکر این شهید گرانقدر و مخلص همه اداره‌ها و مراکز آموزشی اهواز و بسیاری از شهرستان‌های خوزستان تعطیل اعلام شد.

شهید قاسم سلیمانی فرماندار شجاع لشکر۴۱ ثاراله کرمان در دوران هشت دفاع مقدس ، با حضور موثر درخطوط مقدم جهاد و مبارزه با نیروهای بعثی عراق ، نقش مهمی در پیروزی های رزمندگان اسلام داشت.
شهید بزرگوارحاج قاسم سلیمانی همچنین در جریان سیلاب فروردین امسال خوزستان ، خاضعانه و خالصانه در کنار مردم آسیب دیده قرار گرفت و منشاء خدمات ارزنده و ماندگاری شد.
بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق و جمعی از همراهان، در حمله پهپادهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت جنگ آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در ایران عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت امور خارجه کشورمان هم نیزبا صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده در این وزارت خانه تشکیل داد. همچنین سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در جمهوری اسلامی به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به این اقدام آمریکا به وی اعلام شد.

مرجع/ ایرنا