با تلاش كارشناسان شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري توربين رستون ١٧٥٠ واحد بهره برداري شماره ٣ آغاجاري تعمير، بازسازي و راه اندازي شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز عملیاتی و در راستای جلوگیری از توقف و یا کاهش تولید در واحد بهره برداری شماره ٣ آغاجاری توربین رستون واحد مذکور که از سال ۱۳۹۰  به دلیل ایرادات فنی امکان راه اندازی نداشت، پس از یکسال کار و تلاش کارشناسان و متخصصان این شرکت، تعمیر و بازسازی گردید و پس از مقاوم سازی فونداسیون و رفع اشکال از امکانات جانبی، زمینه نصب توربین ، پمپ و انجام اتصالات به شکل مطلوب فراهم شد.

مهندس ابراهیم پیرامون عنوان کرد: با توجه به مشکلات موجود در زمینه تامین این دستگاه‌ها و قطعات آنها با تلاش جمعی همکاران و انجام هماهنگی های لازم و استفاده تجهیز مذکور، فرآیند تعمیر و بازسازی، نصب و راه اندازی آن با موفقیت انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی این توربین در واحد بهره برداری شماره ۳ آغاجاری افزود : با راه اندازی این توربوپمپ بیش از ٣٠٠ میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ادامه داد: سال گذشته نیز با تلاش همکاران همین واحد، توربین سولارساترن راه اندازی شد که با توجه به شرایط موجود تعمیر، بازسازی و راه اندازی این  دو توربین در کل بیش از ۶٠٠ میلیارد ریال برای شرکت ارزش آفرینی در بر داشته است.